رزه: می خواهیم گل های کمتری دریافت کنیم

به گزارش رکنا ورزشی، تیم فوتبال دورتموند در دیداری از هفته هجدهم بوندس لیگا به مصاف فرانکفورت می رود و مارکو رزه سرمربی زنبورها در نشست خبری پیش از این دیدار شرکت کرد و صحبت هایی را به شرح زیر مطرح کرد:

*در مورد ثبات تیم؟

ما می‌خواهیم با ثبات‌تر از دروازه خودمان دفاع کنیم. این یکی از نکات مهم است؛ ما می‌خواهیم گل‌های کمتری دریافت کنیم."

*در مورد متئو موری؟

خوب است که او می‌تواند دوباره تمرین کند. مدتی طول می‌کشد تا او به تمرینات تیمی بازگردد. بنابراین ما نباید خیلی عجله کنیم، اما مطمئناً ما مشتاقانه منتظر بازگشت او هستیم."

*درباره فرانکفورت؟

آنها بسیار با ثبات و در بازی با توپ خوب هستند. علاوه بر این، آنها در عوض کردن جریان بازی عالی هستند. تیم آنها از کیفیت بالایی برخوردار است. فکر می‌کنم آنها بازیکنان انفرادی خوبی دارند؛ کوستیچ ، هینترگر و...."

*در مورد کوستیچ؟

ما رو یک بازیکن تمرکز نمی‌کنیم. البته کوستیچ  سانت‌های باکیفیتی انجام می‌دهد. او بازیکنی است که ما دربارش کمی به شدت زیاد از قبل صحبت می‌کنیم."

*در مورد جیوانی رینا؟

جیو دوباره بخشی از تمرینات تیم را انجام داده است، که در حال حاضر بسیار خوب به نظر می‌رسد. جیو موقعیت گلزنی بسیاری خلق می‌کند و پتانسیل پیشرفت بالایی دارد."

*در مورد تعطیلات؟

بچه ها خوب ریکاوری کردند. تعطیلات برای ذهن ما خوب بود. تمرین‌ها و تست‌های اولی خوبی را سپری کردیم و همچنان در حال انجام تمرینات هستیم." بروسیا دورتموند باید فوتبالی ارائه کند که در فلسفه باشگاه باشد. ما می‌خواهیم همان جوری بازی کنیم و روی چیزهای زیادی کار می‌کنیم، اما طبیعتاً این مسئله زمان‌بر است و البته که می‌خواهیم نتیجه خوبی هم بگیریم."

انتهای پیام/

 

کدخبر: 759531 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟