3 بازی سخت سرنوشت ساز برای سپاهان و نویدکیا

هدایت تیم فوتبال سپاهان به عهده محرم نویدکیا است. سپاهان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است. سپاهان در حال حاضر با 25 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. سپاهان در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل پدیده پیروز شد.

به گزارش رکنا ورزشی، تیم فوتبال سپاهان در شرایطی پا به هفته چهاردهم مسابقات می‌گذارد که نتایج این تیم در هفته‌های گذشته چندان راضی کننده نبوده و این موضوع علاوه بر هواداران، مدیران باشگاه و کارخانه را هم ناراحت کرده است و شانس قهرمانی با زیاد شدن فاصله با صدر در خطر افتاده است. 

سپاهان بعد از پیروزی مقابل پدیده حالا سه دیدار سرنوشت ساز و البته دشوار در پیش دارد که نتایج آن تعیین کننده وضعیت ادامه فصل سپاهان و حتی موقعیت شغلی نویدکیا دارد. 

سپاهان

سپاهانی ها روز شنبه باید در هفته چهاردهم به مصاف فولاد خوزستان بروند که حریف سرسختی است و به این آسانی ها شکست نمی‌خورد و پس از آن دو دیدار پیاپی به فاصله پنج روز با آلومینیوم رسول خطیبی در جام حذفی و لیگ برتر دارند. آلومینیوم در فصل جدید چهره یک تیم مدعی به خودش گرفته و در طول ۱۳ هفته گذشته فقط یک شکست در لیگ برتر مقابل صنعت نفت داشته و توانسته پرسپولیس را شکست دهد و هفته قبل هم مقابل استقلال تن به تساوی داد. 

اگر سپاهان از این سه بازی به سلامت عبور کند آنگاه آرامش تا حد زیادی به اردوی این تیم بر می‌گردد ولی اگر نتایج دلخواه کسب نشوند ممکن است شاید کلید خوردن تغییراتی در این تیم باشیم.

 

کدخبر: 759324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟