الهامی: هوادار تیمی با نظم است فردا بازی سختی خواهد بود

نساجی مازندران دوشنبه13 دی ماه  در هفته سیزدهم لیگ برتر مهمان هوادار تهران خواهد بود هدایت نساجی در لیگ بیست و یکم به عهده ساکت الهامی است. نساجی در هفته یازدهم لیگ برتر مس رفسنجان را شکست داد. نساجی با 14 امتیاز در رده هشتم لیگ برتر قرار دارد. نساجی در هفته دوازدهم لیگ برتر باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود.

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار تهران اظهار داشت: یک تبریک جانانه به آقای عنایتی می‌گویم که نشان داد یک مربی کاربلد است. آقای عنایتی یک تیم خوب و با کیفیت دارد که با ریتم بالا بازی می‌کند. قطعا بازی فردا برای هر دو تیم سخت است.

سرمربی نساجی با اشاره به شرایط خودش در این تیم گفت: ما هم شرایط خوبی داریم. خدا را شکر تیم‌مان در جایگاه مناسبی است. شرایط‌مان به گونه‌ای است که با توجه به داشتن استحقاق لازم برای پیروزی در بازی قبل، بازیکنان می‌دانند که باید جنگنده بازی کنند. قطعا کار سخت است. کیفیت بازی‌ها نزدیک است. فشردگی بازی‌ها بسیار زیاد است و این شرایط بازیکنان را با مصدومیت و محرومیت مواجه کرده است. باید از کوچک‌ترین فرصت‌ها استفاده کنیم. بازیکنانم می‌دانند که باید تمرکز کافی را داشته باشند تا دست پر از زمین خارج شویم.

ادامه دارد....

 

کدخبر: 757989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟