تمرین پرسپولیس با یک مهمان ویژه

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی است. پرسپولیس با 25 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن با نتیجه 2 بر صفربه برتری رسید. پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل سپاهان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

به گزارش رکنا ورزشی ،  سرخپوشان پایتخت تمرین امروز (شنبه) را از ساعت 11 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حاضر شدند و زیر نظر مربی بدنساز تیم، کار با وزنه را در برنامه داشتند.

سپس بازیکنان وارد زمین چمن شدند و بخش‌های مختلف تمرین را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

کارهای هوازی، آقا وسط در قالب سه گروه، پاسکاری‌های بلند و فوتبال هدفمند و درون تیمی زیر نظر مستقیم یحیی گل‌محمدی به مورد اجرا گذاشته شد.

تمرین امروز حدود 75 دقیقه به طول انجامید و بازیکنان پس از آن، بدن‌ها را گرم و راهی رختکن شدند.

در تمرین امروز حامد پاکدل و وحدت هنانوف زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را انجام دادند. همینطور امید عالیشاه که در بازی با سپاهان مصدوم شده بود، زیر نظر کادر پزشکی تیم اختصاصی کار کرد تا با آمادگی کامل به تمرینات گروهی بازگردند.

امروز پرسپولیس یک میهمان ویژه داشت. یک دختر معلول 12 ساله پرسپولیسی که برای دیدار با بازیکنان و کادر فنی در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد و پیش از شروع تمرین با اعضای تیم دیدار کرد و با آنها عکس یادگاری گرفت و برای موفقیت بازیکنان و تیم آرزوی موفقیت کرد و یکی از سرودهای قهرمانی پرسپولیس را برای سرخپوشان خواند که با تشویق و حمایت اعضای تیم همراه شد و در پایان هم قرمزپوشان تولد این هواداران خونگرم را به او تبریک گفتند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (یکشنبه) آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر تراکتورسازی از هفته سیزدهم را برگزار خواهد کرد و سرخپوشان برای تشکیل اردوی پیش از بازی، راهی هتل خواهند شد.

کدخبر: 757660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟