این لیست استقلالی ها را خوشحال کرد

استقلال در لیگ و بیست و یکم تحت هدایت فرهاد مجیدی است. در پایان هفته دهم استقلال با 22 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. استقلال در پنج بازی پشت سر هم به تساوی رضایت داد. استقلال در بازی هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل پیکان به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کند. استقلال در هفته دهم لیگ برتر موفق شد بانتیجه یک بر صفر سپاهان را شکست دهد و در روز جمعه هم باید در هفته یازدهم به مصاف پدیده قعرنشین بروند.

به گزارش رکنا ورزشی، در 10 هفته‌ای که از لیگ برتر فوتبال، سپری شده تیم استقلال با کسب 22 امتیاز و هم امتیاز با سپاهان در رده دوم جای گرفته است و در شرایطی که پنج هفته به پایان نیم فصل اول باقیمانده اما با این حال زمزمه‌هایی حول باشگاه استقلال به گوش می رسد. در مطالب مطرح شده  چند بازیکن از استقلال از جمله امین قاسمی‌نژاد، آرش رضاوند و بابک مرادی در لیست خروجی آبی ها قرار دارند. 

هر چند به طور رسمی لیست خروج استقلال تکذیب شد، اما عملکرد این بازیکنان به گونه ای بود که هواداران استقلال از شنیدن آن ناراحت نشدند. گفتنی است آرش رضاوند در فضای مجازی صفحه خود را غیر فعال کرد تا از انتقاد هواداران دور بماند.

 طرفداران استقلال نسبت به عملکرد برخی بازیکنان رضایت چندانی ندارند و خواهان این هستند تا برخی نفرات در نیم فصل اول از استقلال جدا شوند چرا که معتقد هستند شاکله اصلی استقلال نیاز به بازیکنانی دارد تا در لیگ قهرمانان آسیا و ادامه لیگ برتر برای تیم کارآمد باشند نه اینکه با عملکرد خود مانند بازی نود  ارومیه این تیم برای پیروزی دچار چالش باشد.

به طور مثال امین قاسمی‌نژاد با کلی سر و صدا به استقلال آمد به طوری که فرزاد مجیدی پس از جذب قاسمی نژاد گفته بود استقلال دربی نقل و انتقالات را برده است اما با این وجود عملکرد این بازیکن در بازی‌ها نتوانسته رضایت کادر فنی را جلب کند و بیشتر به نیمکت دوخته شده است تا اینکه در بازی‌ها حضور پیدا کند. کادرفنی استقلال اعتقاد دارد که رودی ژستد به نسبت قاسمی‌نژاد بیشتر در خط حمله کارایی داشته است حتی اگر موفق به گلزنی نشده باشد.

حتی در این میان چک شخصی قاسمی‌نژاد به مسئولان شهر خودرو هم برگشت خورد تا اتفاقات دست به دست هم دهد تا او از روزهای اوج خودش فاصله زیادی داشته باشد و شاید برای اعاده حیثیت و برگشت به روزهای خوب خود در نیم فصل اول قید حضور در استقلال را بزند و به تیم دیگری برود.

کدخبر: 754265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟