منتقد رحمتی به دنبال معجزه در مشهد!/ پدیده شهرخودرو در مسیر سقوط

پدیده شهرخودرو در لیگ بیستم و یکم اوضاع خوبی ندارد. 3 سرمربی تا پایان هفته دهم لیگ برتر هدایت پدیده شهرخودرو را به عهده داشتند. مسائل پدیده شهرخودرو در نوع خود منحصر به فرد است. پدیده شهرخودرو در حال حاضر با 2 امتیاز در رتبه شانزدهم قرار دارد

به گزارش رکنا ورزشی، از همان ابتدای فصل با وجود مشکلات عدیده‌ای که در باشگاه شهر خودرو وجود داشت، این مسئله به دغدغه اصلی هواداران استان خراسان تبدیل در فصل بیست و یکم لیگ برتر تبدیل شده است. هواداران فوتبال ناراحت هستند تا تنها نماینده استان خراسان در میان بی توجهی‌ و دل مشغولی‌های فراوان،  به سرنوشت سالیان گذشته ابومسلم، پیام مشهد و حتی سیاه جامگان دچار شود و آنها هم یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ پایین‌تر ملقب بگیرند.

متاسفانه تا پایان هفته دهم، پدیده شهرخودرو در مسیر سقوط قرار دارد و هر روز خبر امکان بروز خبر تلخ از این تیم وجود دارد. در اتفاقی عجیب این تیم بنا به مسائل مالی حتی مقابل مس رفسنجان در زمین حاضر نشدند!  جالب اینکه این تیم در 10 بازی که این تیم به میدان رفته، در هیچ مسابقه‌ای پیروز نشده و فقط دو تساوی کسب کرده و با هشت باخت با دو امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

بعد از بحث عدم حضور بازیکنان در زمین، در کادرفنی هم مسائل طنز این تیم ادامه دارد. این تیم ابتدا با رضا مهاجری شروع  و بعد به میثاقیان رسید. ویدیوهایی  وقتی ویدیوهای اولین تمرین شهرخودرو با حضور میثاقیان مخابره شد، شما می توانستید طنز تلخ را به تماشا بنشینید. رکنا ورزشی به علت حرمت قلم و مخاطبان از بازگوی این مسائل خودداری می کند.

بدتر آنکه اکبر میثاقیان در هفت بازی تنها یک امتیاز کسب کرد تا آمار فاجعه آمیز را از خودش بر جای بگذارد. البته جای شکرش باقیست که او این بار وعده ای در خصوص پرش از روی برج میلاد نداده بود و زودتر رفتنی شد! در ادامه این سریال طنز  یکی از نزدیکان کوزین مربی ایتالیایی سابق شهرخودرو اعلام کرده است که قصد دارد سکان هدایت این تیم را به دست گیرد. در غیر اینصورت با شکایت بابت بدهی هایش، مسیر کسر امتیاز و قانونی را پیگیری می شود. با این شرایط، پدیده یا به قول خود مسئولان شهر خودرو شخصیت حضور در بالاترین سطح فوتبال لیگ ایران را دارد؟ 

قصه تلخ شهرخودرو فقط به اینجا ختم نمی شود. داوود سید عباسی که در زمان سهراب بختیاری‌زاده به عنوان کمک مربی در این تیم حضور داشت و در نهایت از آنجا اخراج شدند. سیدعباسی یکی از منتقدان جدی مهدی رحمتی در این تیم بود و به خاطر نحوه برکناری بختیاری زاده و خودش نقد جدی به مدیران این تیم داشت، اما با این حال دوباره حاضر شد به عنوان سرمربی موقت در این تیم مشغول به کار شود. پرسش اینجاست سید عباسی چه تغییری در شرایط نا به سامان باشگاه پدیده را مشاهده کرده که گذشته را فراموش کرده است؟  

باید دید مدیران شهرخودرو می توانند وضعیت نابه سامان این باشگاه را اصلاح کنند یا در سایه کم توجهی و عدم آشنایی به مسائل فوتبال، سرمایه مردم خراسان با سقوط به دسته پایین تر روزهای خوش خود را فراموش می کند. البته هنوز قرار است نام این تیم در جلسات آتی دقیقاً تعیین شود! کدام تیم حرفه ای جهان مشکل تعیین نام دارد؟! چگونه این تیم را حرفه ای می توان قلمداد کرد؟

انتهای پیام/

کدخبر: 754153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟