استقلال با مجیدی در بن بست تاکتیکی؟ / نود بدون مربی چالش آفرین شد! + فیلم
حجم ویدیو: 12.69M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28

استقلال در لیگ و بیست و یکم تحت هدایت فرهاد مجیدی است. در پایان هفته دهم استقلال با 22 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. استقلال در پنج بازی پشت سر هم به تساوی رضایت داد. استقلال در بازی هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل پیکان به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کند. همچنین استقلال در هفته دهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از سد سپاهان عبور کرد. استقلال شب گذشته در مرحله یک شانزدهم نهایی توانست نود ارومیه را در ضربات پالتی شکست دهد.

به گزارش رکنا، استقلال و نود ارومیه دیروز (یکشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که استقلال پس از تساوی یک بر یک در 120 دقیقه به سختی در ضربات پنالتی برنده بازی شد.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که بدبین‌ترین هوادار استقلال هم فکرش را نمی‌کرد کار استقلال برابر نود ارومیه گره بخورد. «فرهاد مجیدی» آنقدر از پیروزی تیمش در این دیدار اطمینان داشت، که با بازیکنان ذخیره پا به زمین مسابقه گذاشت اما تیم نود ارومیه با عملکرد خوبش تا دقیقه 87 استقلال را از این رقابت‌ها حذف کرده بود.

 تیم‌هایی مانند نود مقابل استقلال با انگیزه زیادی به میدان می‌آیند. همیشه در دنیا این اتفاق زیاد می‌افتد که گاهی اوقات تیم‌های ضعیف‌تر می‌توانند علاوه بر مشکل کردن کار حریف تیم بزرگ‌تر را نیز شکست دهند.

گرچه تیم نود آنالیز خوبی از استقلال کرده بود اما شاگردان مجیدی برنامه خاصی برای این دیدار نداشتند. چون علاوه بر گمنام بودن رقیب استقلال در این بازی تیم نود ارومیه قبل از مصاف با استقلال به دلیل مسائل و مشکلات مالی با استعفای سرمربی‌اش هم مواجه شده بود. ولی با این حال باز هم استقلالی‌ها نتوانستند علاوه بر امتیاز میزبانی از این مسئله هم به نفع خودشان استفاده کند.

با توجه به برد نفس‌گیر و پر زحمت آبی‌ها برابر تیم دسته دومی نود ارومیه آن هم در ضربات پنالتی بی منطق نیست اگر بگوییم که تیم فوتبال استقلال تاکتیک خاصی نداشته با این وضع در دیدارهای بعدی با مشکل مواجه خواهد شد.

این درحالیست که «فرهاد مجیدی» سرمربی آبی‌ها نیز در نشست خبری بعد از دیدار تیمش در جمع خبرنگاران گفت: روی آمدن به جلسه را نداشتم. لازم می‌دانم که از هواداران استقلال به خاطر عملکرد امروز عذرخواهی کنم. به بازیکنانم گفته بودم که اگر حریف را دست کم بگیریم به مشکل می‌خوریم. این اتفاق رخ داد و از موقعیت‌های‌مان هم استفاده نکردیم. نود به گل رسید و کارمان سخت شد. خدا را شکر به پیروزی رسیدیم. مجددا از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم.

علاوه بر این «سجاد طجرلو» بازیکن نود ارومیه نیز پس از این دیدار گفت: قرارداد یکی از بازیکنان استقلال برابر کل بودجه یک سال تیم ما است.

کدخبر: 753406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟