2 بازیکن پرسپولیس در مسیر جدایی؟/ یحیی به دنبال هافبک بازیساز

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 10بازی و 19 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به برتری رسید. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس 29 آذر ماه سال جاری در جام حذفی به مصاف ویستا توربین می رود.

به گزارش رکنا، به دلیل نزدیک شدن به نیم‌فصل لیگ بیست یکم، گمانی‌زنی‌ها در خصوص جدایی بازیکنان جوان و ذخیر پرسپولیس  وجود دارد. که از بین احتمال خروج (مهدی مهدی‌خانی و علی شجاعی) از جمع شاگردان گل‌محمدی بیشتر از سایرین به گوش می‌رسد.

چرا که مهدی‌خانی در جریان نخستین تمرین سرخپوشان در ورزشگاه اصلی تاجیکستان در محل برگزاری مسابقه پس از تاثیرگذاری روی توپ، به دلیل برخورد کردن با زمین از ناحیه ساعد دچار شکستگی شد تا مدت‌ها از میادین دور بماند. علاوه بر این مهدی‌خانی رقبای سرسختی مثل مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر هم در خط حمله پرسپولیس دارد. که کارش را برای رسیدن به ترکیب اصلی سرخپوشان سخت می‌کند.

این درحالیست که «یحیی گل‌محمدی» سرمربی پرسپولیس هم بارها در صحبت‌هایش گفته که در صورت بازی شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم به دنبال جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت است تا بتواند خیال او را از خط حمله پرسپولیس راحت کند. البته اولویت پرسپولیس ابتدا خرید هافبک بازیساز خارجی است. 

از طرف دیگر «علی شجاعی» نیز دیگر بازیکنانی است که شایعه جدایی‌اش از جمع پرسپولیسی‌‌ها به گوش می‌رسد. ولی وجود مسئله‌ای اجازه پررنگ شدن این شایعه را نمی‌دهد.  شجاعی  با وجود فرصت کم در  بازی‌هایی که برای پرسپولیس به میدان رفته عملکرد خوبی داشته؛ مثمرثمر بوده است.

مثلا او در بازی با پیکان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر با وجود تعویض شدنش در دقیقه 86 موفق به گلزنی شد. یا در دربی سال گذشته با قرار گرفتن روی خط دروازه جلوی گل شدن یک توپ 100 درصدی را گرفت.

ولی با تمام این‌ها هر بازیکنی دوست دارد، فرصت بیشتری برای بازی کردن و نشان دادن توانایی‌هایش داشته باشد که بدون شک شجاعی هم از این قاعده مستثنی نیست.

کدخبر: 753079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟