انتقام قطری ها از بازیکن گلزن الجزایر!

به گزارش رکنا ورزشی، باشگاه القطر یک روز پس از به ثمر رساندن گلی که باعث حذف قطر از جام عرب کاپ شد، قرارداد خود را با یوسف بلیلی، وینگر این تیم فسخ کرد.

الجزایر در مسیر پیروزی یک بر صفر بود تا اینکه شیمون مارسینیاک، داور لهستانی 9 دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم اعلام کرد و از این طریق محمد مونتاری برای تیم قطر در دقیقه 97 گل تساوی را با ضربه سر به ثمر رساند. بلیلی در دقیقه 17 از وقت‌های تلف شده با ضربه پنالتی که به گل تبدیل کرد باعث حذف قطر و صعود الجزایر به دور بعدی مسابقات عرب کاپ شد. 

بلیلی 29 ساله تقریباً تمام دوران حرفه‌ای خود را بین الجزایر و تونس گذرانده است، به جز مدت کوتاهی که در باشگاه آنژه فرانسه و در فصول اخیر برای الاهلی عربستان سعودی و تیم قطری قطر بازی کرده است.

در حالی که به نظر می‌رسد هیچگونه سوء نیتی از سوی این بازیکن ارائه نشده است، این واقعیت که قرارداد او یک روز پس از گل تعیین‌کننده او به تیم ملی قطر لغو شد، باعث ایجاد ابروها خواهد شد.

بلیلی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: از تیم قطر برای لحظاتی که در کنار شما سپری کردید بسیار سپاسگزارم و از هواداران و مدیران تیم تشکر می‌کنم. الان من بازیکن آزاد هستم.

این اتفاق درست شبیه اتفاقی است که برای بازیکن کره جنوبی در جام جهانی 2002 رخ داد به طوری که آن یونگ هوان، پس از حذف ایتالیا از مرحله یک هشتم نهایی، قراردادش توسط باشگاه سری آ پروجیا فسخ شد.

کدخبر: 752717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟