ساویولا: مسی می تواند در پی اس جی موفق شود/ هیچکس انتظار نداشت لئو بهترین بازیکن تاریخ شود

به گزارش رکنا ورزشی، خاویر ساویولا در سال 2001 توسط بارسلونا از ریورپلاته خریداری شد و به اوج رسید. او قبل از اینکه نیوکمپ را به طور کامل ترک کند و به رئال مادرید برود، بیش از 70 گل برای کاتالان ها به ثمر رساند.

این مهاجم فوتبال خود را در آرژانتین، اسپانیا، فرانسه، پرتغال و یونان انجام داد. او 39 بازی ملی نیز در کارنامه دارد و همچنین مدال طلای المپیک 2004 را به دست آورد.

آیا انتظار داشتید مسی از بارسلونا برود؟

صادقانه بگویم هرگز انتظار خروج مسی از بارسلونا را نداشتم زیرا اخبار ادامه حضورش را شنیده بودم. این را هم خودش گفته بود و هم هیئت مدیره بارسلونا اعلام کردند.

بنابراین این نه تنها برای من بلکه برای دنیای فوتبال یک شگفتی بزرگ بود. او واقعا زمان خداحافظی از هواداران پس از سال ها حضور در باشگاه ناامید بود اما در نهایت این فوتبال است و خیلی اتفاقات رخ می دهد.

اکنون که فصل جدیدی برای مسی شروع شده مطمئن هستم می تواند در پاری سن ژرمن موفق شود.

او می تواند جام های مهمی در پاریس کسب کند. پی اس جی به دنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ است و با حضور لئو و سایر بازیکنان نشان دادند که در حال ساختن تیمی قدرتمند هستند. بنابراین می توانند به هدف برسند.

اولین بار چه زمانی درباره مسی در بارسلونا شنیدید؟

مسی را در سن کم ملاقات کردم. من در 19 سالگی به بارسلونا رفتم و مسی آن موقع در لالیگا بازی نمیکرد. او خیلی جوان بود و در لاماسیا بود.

وقتی در شهر بودم به من گفتند که یک بازیکن آرژانتینی کوچک به تازگی به آنجا رفته و قرار است بهترین بازیکن باشگاه شود. هیچکس انتظار نداشت او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شود.

 

کدخبر: 752101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟