رادوشویچ: صدری کفش هایش را جلوی من تمیز می کرد/ مجبور شدم قرص مصرف کنم

 بوژیدار رادوشویچ دروازه بان کروات  تیم فوتبال پرسپولیس، در روز17 آذر ماه سال جاری، به دلیل عدم دریافت مطالباتش از ایران خارج شد.

رادوشویچ در گفت و گوی اختصاصی با رکنا ورزشی، در خصوص دلیل جدایی اش از پرسپولیس اظهار داشت: وقتی به همراه مدیر برنامه هایم روبروی  صدری مدیرعامل پرسپولیس نشسته بودم. او مشغول پاک کردن کفش هایش بود.  این احساس را نداشتم که مانند بقیه بازیکنان پرسپولیس هستم زیرا با بقیه برابر نبودم.

وی افزود: آنها بین بازیکنان فرق می گذاشتند. مدیران پرسپولیس 3 ماه در پرداخت دستمزدم تاخیر داشتند. صدری بعد از بازی الهلال به من گفت مشکل تو را حل می کنم. حالا فهمیدم منظورش احتمالاً بازی فصل آینده با الهلال است!

دروازه بان کروات پرسپولیس گفت: با این شرایط آیا من بی ادب بودم؟ من به مدیران و اعضای تیم  همانند یک بازیکن حرفه ای احترام می گذاشتم. مشکل صدری این بود که به عنوان یک مدیر، حرفه ای نبود.

بوژیدار رادوشویچ

رادوشویچ  تصریح کرد: صدری تمام تلاشش را می کرد تا بهانه ای پیدا کند، اما می داند که حرف درست را من می‌زنم. ایران را به خاطر دروغ های صدری ترک کردم.

وی در خصوص دلیل ترک ایران عنوان کرد: بعد از شرایطی که در پرسپولیس برای من به وجود آمد، مجبور شدم برای حفظ آرامشم، قرص مصرف کنم. می توانید برای اثبات ادعا از پزشک باشگاه تاییدیه ماجرا را بگیرید. صدری با کارهایش زندگی من و خانواده ام را در ایران تباه کرد.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: صدری در آن زمان می دانست که  ویزا ندارم و حداکثر تا 3 هفته دیگر مجبورم از ایران خارج شوم. به همین خاطر گفت 3 هفته دیگر به شما پول می دهیم!

کدخبر: 751950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟