سه گزینه روی میز مادریدی‌ ها برای خرید تابستانه

به گزارش رکنا ورزشی، رئال مادرید فعالبزرگ بازار نقل و انتقالات بعدی خواهد بود، نه تنها به دلیل بازیکنانی که در نظر دارد و اینکه می‌تواند در سال 2022 به خدمت بگیرد، بلکه به این دلیل که آینده برخی از ستاره‌های بزرگ در بازار به برخی از حرکات آن بستگی دارد.

 از میان این ستاره‌ ها می‌توان به لواندوفسکی، هالند و کین اشاره کرد. ایده کهکشانی‌ ها این است پرونده ورود امباپه به مادرید در اسرع وقت بسته شود، اگر چه این احتمال وجود دارد برای ساخت رقابتی‌ ترین تیم جهان، جذب چند ستاره دیگر در دستور کار قرار گیرد.

لواندوفسکی در  تابستان سال آینده دوباره در سر خط خبرها قرار خواهد گرفت. این مهاجم لهستانی در سال‌های اخیر در رادار سفیدپوشان مادریدی بوده است، اگرچه سران بایرن مونیخ خروج او را از این تیم غیر ممکن کرده‌اند. اما همانطور که این روزنامه اعلام کرده او تابستان آینده تصمیم به جدایی از تیم باواریایی گرفته و از ایجنتش  خواسته است که هر پیشنهادی از مادرید را در اولویت قرار دهد.

گزینه دیگری که مادرید مدت‌هاست آن را زیرنظر دارند هالند نروژی است. این بازیکن نروژی در حال بررسی احتمال ترک دورتموند و رفتن به مادرید برای بازی در برنابئو است، زیرا این باشگاه گزینه‌ای است که بیشتر برای او جذابیت بیشتری نسبت به سایر باشگاه‌ها دارد. با این حال، این یک عملیات ساده یا اقتصادی نیست، زیرا تیم‌های زیادی در مناقصه حضور خواهند داشت چون رایولا، ایجنت مهاجم، به دنبال سودمندترین گزینه هم از نظر ورزشی و هم از نظر اقتصادی برای او خواهد بود. 

دیگر گزینه هری کین مهاجم انگلیسی تاتنهام است که از او هم به عنوان یکی دیگر از ستاره‌ها در تابستان سال آینده برای حضور در مادرید ذکر شده است. هر چه است باید تا ماه جولای صبر کرد و دید از میان این بازیکنان درهای ورود برنابئو برای چه ستاره‌هایی باز خواهد شد.

کدخبر: 751479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟