کاپیتان اخراجی  به بارسلونا نزدیک شد

به گزارش رکنا ورزشی، با اعلام باشگاه آرسنال، بازوبند کاپیتانی این باشگاه از پیر امریک اوبامیانگ گرفته شد و این بازیکن در لیست آرسنال برای تقابل با وستهم نیز حضور نخواهد داشت. پیر امریک اوبامیانگ پیش از بازی با ساوتهمپتون با اجازه باشگاه و به بهانه رسیدگی به مشکلات شخصی راهی شهر بارسلونا شد اما دیرتر از زمان توافق شده به لندن بازگشت.

در ادامه مشخص شد دلیل سفر او به اسپانیا، زدن یک خالکوبی جدید بوده است، همچنین او علاوه بر دیر کردن در بازگشت به لندن، پروتکل‌های قرنطینه مربوط به ویروس کرونا را نیز نادیده گرفت تا میکل آرتتا به دلیل رفتار غیرحرفه ای این بازیکن، نام او را از لیست آرسنال برای بازی با ساوتهمپتون خط بزند.

اکنون طبق گزارش‌ها، پیر امریک اوبامیانگ، کاپیتان باشگاه آرسنال، آماده انتقال در ماه ژانویه به بارسلونا است.

اوبامیانگ در روز شنبه پس از کنار گذاشته شدن از ترکیب آرسنال برای دیدار مقابل ساوتهمپتون به دلیل «نقض انضباطی» خبرساز شد.

نشریه اسپانیایی ال ناسیونال ادعا می‌کند که اوبامیانگ مایل است بدون تردید با این اتفاق رخ داده در ژانویه به بارسلونا برود و این می‌تواند نشانه آغاز پایان دوران حرفه‌ای این مهاجم در آرسنال باشد.

این بازیکن 32 ساله تنها 18 ماه تا پایان قرارداد فعلی خود باقی مانده است، بنابراین آرسنال ممکن است وسوسه شود تا برای رسیدن به پول اجازه خروج او را صادر کند.

کدخبر: 751315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟