رمضانی: حجازی مثل بعضی مربیان بازیکن نخرید!

به گزارش رکنا، ناصر حجازی دروازبان و مربی مشهور فوتبال اهل ایران متولد 23 آذر ماه 1328 بود. ناصر حجازی دروازه‌بان اول تیم ملی و باشگاه استقلال در دهه 1350 بود. ناصر حجازی 2 قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، 1 قهرمانی در بازی‌های آسیایی و شرکت در المپیک و جام جهانی فوتبال را در کارنامه دارد. ناصرحجازی هم چنین به همراه تیم تاج قهرمانی در جام تخت جمشید و جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کرده است. ناصر حجازی در 30 اردیبهشت 1390 در حین تماشای دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پاس همدان در روز آخر لیگ برتر به دلیل وخامت حالش به کما رفت و در حالی که از بیماری سرطان ریه رنج می برد، در تاریخ 2 خرداد 1390، ساعت 10:55 صبح، در بیمارستان کسری تهران درگذشت.

بر همین اساس خبرنگار ورزشی رکنا به مناسب سالروز این اسطوره فوتبال ایران با «سعید رمضانی» دامادش گفت‌ وگویی داشت که در ادامه می خوانید:

«سعید رمضانی» به مناسبت زادروز اسطوره باشگاه استقلال اظهارداشت: همه ناصر حجازی را  با صداقت، مرام و مردانگی‌اش می شناختند. حتی در زمان بازیگری هم شایعاتی وجود داشت که مربیان؛ بازیکنان تیم حریف را می‌ خرند تا به اصطلاح بازی را به نفع شان دربیاورد. همانطور که می‌دانید، وقتی ناصرخان سرمربی استقلال یا تیم های بود که من مقابلش قرار میگ رفتم، همیشه تلاش می کردم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم. که خداراشکر در آن بازیها سربلند شدم و همیشه مقابل تیم‌هایی که ناصر خان مربی آن‌ها بود گلزنی کردم. 

حجازی

وی در واکنش به صحبت‌های فردی که برعلیه «ناصرحجازی» مطالبی را در فضامجازی منتشر کرده بود گفت: «کی شود دریا ز پوز سگ نجس.»

کدخبر: 751261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
وحید مرادی
آیا این خبر مفید بود؟