کلانتری: با ناداوری 6 امتیاز از فجر گرفته شد

به گزارش رکنا، «علی اصغر کلانتری» سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس‌رفسنجان اظهار داشت: البته تیم ها از نقاط قوت و ضعف برخوردار بوده و با آنالیز کردن تیم مس عزم خود را برای گرفتن سه امتیاز کامل در بازی فردا جزم کرده ایم.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز افزود: برای بهبودی وضعیت خود در جدول به سه امتیاز بازی فردا نیازمند هستیم و تمام تلاش مان را برای پیروزی برابر تیم مس انجام می دهیم.

وی با اشاره به حمایت فرمانده سپاه فجر و فلاح سرپرست تیم پشتوانه خوبی برای باشگاه سپاسی بوده و علاقمند به این تیم هستند، عنوان کرد: سایر عوامل باشگاه خالصانه و مخلصانه در تلاش بوده تا مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شود.

کلانتری ادامه داد: از مسئولان استان نیز در گفت وگوهای رسانه ای خود زیاد خواسته ام که به حمایت از باشگاه سپاسی بپردازند و جای صحبت در این زمینه را نمی بینم و توقعی نیز از آنان ندارم.

به گفته وی بر پیشانی تیم ما، مظلومیت نقش بسته و با وجود کمبود امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این مظلومیت بیشتر می شود. همانطور که در بازی های گذشته با ناداوری پنج شش امتیاز از فجر شهید سپاسی گرفته شده است.  

کلانتری گفت: سپاسی تیم یک استان نیست بلکه تیم تمام مردم ایران است و از مسئولان فوتبال استان این گلایه را دارم که چرا برابر این ناداوری ها هیچ اقدام و اعتراضی انجام ندادند. این در حالی است که به گواه 99 درصد کارشناسان فوتبال امتیازات فراوانی به سبب حق خوری ها از تیم سپاسی گرفته شد.

وی ادامه داد: در بازی برابر سپاهان و استقلال 2 پنالتی به سود سپاسی گرفته نشد؛ همچنین در بازی با نساجی و گل گهر حق تیم ما به خاطر اشتباهات داوری ضایع شد.

کدخبر: 751228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟