استقلال و سپاهان؛ ائتلاف سرخابی های سابق علیه مجیدی

به گزارش رکنا،  هفته دهم لیگ برتر با تقابل استقلال و سپاهان از ساعت 16 روز سه شنبه 24 آذر ماه سال جاری، در ورزشگاه آزادی آغاز می شود. از آنجا که شاگردان مجیدی و نویدکیا از بالانشینان جدول محسوب می شوند این بازی را می توان حساس ترین بازی هفته نامید. به همین بهانه نگاهی به نکات، حواشی و اتفاقات پیرامون دو تیم داریم:

شرایط جدول:

استقلال تا پایان هفته دهم با 17 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و سپاهان با 19 امتیاز به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر در رده دوم قرار دارد. در این میان آلومینیوم هم با سپاهان و گل گهر هم امتیاز است، اما به خاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم قرار دارد. بنابراین استقلال و سپاهان برای بقا در کورس قهرمانی در بازی روز سه شنبه محکوم به پیروزی هستند. 

*عملکرد در پایان 9 هفته

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که استقلال پس از 5 هفته تساوی بالاخره توانست طعم پیروزی را تجربه کند. آبی پوشان در هفته نهم با 3 گل پیکان را شکست دادند. از سوی دیگر سپاهان در هفته نهم متحمل شکست سنگین 4 بر 2 در سیرجان شد؛ اما در هفته دهم لیگ مقابل صنعت‌نفت آبادان به برتری یک بر صفر رسید تا به نوعی جبران مافات کرده باشد. سپاهان تحت هدایت محرم نویدکیا در فصل جاری لیگ برتر 6 پیروزی، 2 شکست و یک تساوی کسب کرده است. از اینجا می توانید خلاصه بازی استقلال و سپاهان در هفته نهم لیگ برتر را مشاهده کنید.

وریا غفوری

غایبان استقلال:

لازم به ذکر است که استقلال در بازی فردا «وریا غفوری» را به طور قطعی در اختیار ندارد.  «آرش رضاوند» هم در روزهای گذشته به صورت اختصاصی تمرین کرده است، بعید به نظر می رسد که بتواند در زمین حاضر شود.  با توجه به غیبت غفوری، به احتمال زیاد کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال در پست دفاع راست به میدان خواهد رفت.

سروش رفیعی

غایبان سپاهان:

 «سروش رفیعی» هافبک سپاهان از 2 هفته پیش با اجازه «محرم نویدکیا» مرخصی گرفت تا برای تولد فرزندش به کانادا برود. رفیعی در 2 بازی سپاهان برابر گل‌ گهر و صنعت نفت آبادان غایب بود. بر همین اساس رفیعی بعد از تولد فرزندش به ایران بازگشت تا در آستانه دیدار تیمش با استقلال خودش را آماده حضور در زمین کند. در این شرایط رفیعی روز سه‌ شنبه مقابل آبی‌پوشان در دسترس کادر فنی سپاهان خواهد بود.

تغییر ساعت بازی:

پیش از این قرار بود دیدار دو تیم از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار شود ولی با اعلام جدید و رسمی سازمان لیگ، این مسابقه یک ساعت دیرتر و از ساعت 16 آغاز می شود.

عکس میان خبر سپاهان

ائتلاف سرخابی های سپاهان علیه استقلال:

سپاهان در شروع فصل بیست و یکم لیگ برتر مسعود ریگی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو را به خدمت گرفت. پیش از این سجاد شهباززاده، امیدنورافکن و محمدرضا خلعتبری هم سابقه بازی در سرخابی های تهران را داشته اند. حضور این بازیکنان آماده و باانگیزه در ترکیب سپاهان کار را برای استقلال سخت می کند. در این جمع مسعود ریگی به خاطر اختلاف با احمدی ریگی از استقلال جدا شد و بین هواداران استقلال از محبوبیت زیادی برخوردار است. باید دید در این بازی چه عملکردی خواهد داشت. 

بهترین خبر برای سپاهان:

با اینکه تیم های فوتبال معمولاً از حضور هواداران  استقبال می کنند؛ اما سپاهانی ها می دانستند که حضور هواداران در این مسابقه کار را برای طلایی پوشان سخت خواهد کرد. با این شرایط زردپوشان از نبود تماشاگر کمتر ضربه می بینند و طبیعتاً کمتر از این بابت ناراحت هستند.

چالش نشست خبری استقلال:

مدیران استقلال بعد از پیگیری حق تبلیغات محیطی، تاکید زیادی روی برگزاری نشست خبری توسط باشگاه دارند. آنها معتقدند تبلیغات محیطی نشست خبری مربوط به تیم میزبان است بنابراین مجیدی و نویدکیا باید در نشست خبری استقلال شرکت کنند. تا اینجای کار مسئولان سپاهان اعلام کردند که در نشست خبری سازمان لیگ شرکت خواهند کرد.

کدخبر: 750460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟