استقلالی ها در انتظار خبر تلخ؟

به گزارش رکنا ورزشی، «اریک بوکوم» بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر مقابل استقلال به میدان رفت. حضور این بازیکن گابنی در لیگ برتر با توجه به آیین‌نامه به کارگیری بازیکن و مربی خارجی ابهامات زیادی را به همراه داشت چرا که از 4 دیدار دوستانه عنوان شده در فدراسیون فوتبال گابن، هیچ اطلاعاتی درباره دیدارهای دوستانه این بازیکن در بازی‌های ملی‌اش ندارد. و فقط می‌توان بازی دوستانه با بنین را در بازه زمانی مطرح شده در نامه نخست فدراسیون گابن یافت که اریک بوکوم در لیست این بازی حضور نداشته است.

اریک بوکوم بازیکن گابنی گل گهر سیرجان

همین موضوع باعث شد تا استقلال از باشگاه گل‌گهر شکایت کند تا در صورت اثبات غیرقانونی بودن حضور بوکوم در میدان، نتیجه بازی 3 بر صفر به نفع آبی‌ پوشان رقم بخورد. این در شرایطی که در همان بازی استقلال و گل گهر، مجیدی نتوانست از رودی ژستد و کوین یامگا بهره بگیرد و این موضوع حسابی باعث ناراحتی استقلال شد. در همین رابطه صحبت های  فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال را مشاهده می کنید:

استقلال همچنان بعد از گذشت 4 هفته از این دیدار به صورت جدی پیگیر شکایت خود از بازیکن خارجی گل‌گهر است. حال شنیده‌ ها حاکی از این است که شانس استقلال برای کسب 3 امتیاز در این پرونده کم است. چون گفته شده گل‌ گهر باید در تمامی بندهای این پرونده مقصر شناخته شود تا نتیجه این دیدار به سود آبی‌ پوشان تغییر کند.

با این وجود طی یکی دو روز آینده باشگاه استقلال لایحه‌ی جدیدی از دفاعیاتش را به فدراسیون فوتبال ارائه خواهد کرد. با این اوصاف به نظر می رسد استقلال لایحه جدیدی ارائه کند و به دفاع از خود بپردازد. باید دید شرایط چطور پیش می رود!

کدخبر: 749982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟