امره جان: بابت مساوی دورتموند ناامید شدیم

به گزارش رکنا ورزشی، تیم دورتموند در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم بوندس لیگا در زمین بوخوم به میدان رفت و در پایان به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت تا با این نتیجه اختلاف زنبورها با تیم صدرنشین بایرن مونیخ به ۶امتیاز برسد.

امره جان بازیکن تیم فوتبال دورتموند پس از پایان این دیدار در خصوص اینکه چگونه برنده نشدند؟ گفت: «ما حرکت کردیم ولی آرامش کافی با توپ در زمین نداشتیم. ما شانس هایی داشتیم که به نظرم خیلی خوب بودند، ولی ما گلی نزدیم. این مشکل بزرگی برای ما بود.»

وی افزود: آسان نیست. در نیمه بازی، ما از نتیجه راضی نبودیم. ما موقعیت‌هایی داشتیم، ولی فوتبال خوبی بازی نکردیم. در نیمه دوم، واکنش ما درست بود. به نظرم باید به تلاش خود ادامه دهیم. ما خوب بازی کردیم ولی در عوض گل خوردیم.

بازیکن دورتموند در خصوص اینکه هفته گذشته در مقابل بایرن مونیخ شکست خوردید، سپس یک بازی عالی در لیگ قهرمانان داشتید و دوباره شکست خوردید. آیا دورتموند در چنین جایگاهی قرار دارد که نیازمند یک قدم رو به بالا باشد؟، عنوان کرد: «ما واقعا از نتیجه نا امید هستیم. ما می خواستیم برنده باشیم ولی نتوانستیم. ما نیمه دوم فوتبال خوبی بازی کردیم ولی نتوانستیم گل بزنیم و فقط همین را کم داشتیم.»

امره جان در پایان در باره اینکه بایرن مونیخ 6 امتیاز از این تیم فاصله دارد، تصریح کرد:  ما می خواستیم تا نیم فصل برنده باشیم. ولی امروز این اتفاق نیفتاد. البته که فصل طولانی است و ما باید بازی به بازی تلاش کنیم و ببینیم در ادامه فصل چه می‌شود.

کدخبر: 750149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟