جنجال جدید کی‌روش در عرب کاپ؛ این چه برنامه ریزی است؟

به گزارش رکنا ورزشی، کی‌ روش امشب در مرحله یک چهارم نهایی جام کشورهای عربی با مصر به مصاف اردن می‌رود. مرد پرتغالی از برنامه‌ریزی فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی(کاف) برای تعیین زمان برگزاری مقدماتی جام جهانی آفریقا و جام باشگاه‌های جهان به شدت تعجب کرد. زیرا این مسابقات به صورت همزمان برگزار می شود.

کی‌روش گفت: اخبار را خواندم. به نظرم دوباره طوفانی بزرگ در راه است.  فوتبال هر هفته برای ما مشکلات بزرگی ایجاد می‌کند. ما همیشه به دنبال راه حل‌هایی برای نجات پیدا کردن از این مشکلات هستیم. فیفا و کاف به نظرم نمی‌ توانند امری ساده را بفهمند. بازیکنان ملی همان بازیکنان باشگاهی هستند! الان ما در فوتبال هم یک آرزوی جدید داریم و باید یک بازیکن همزمان در دو بازی حضور پیدا کند. باید این بازیکن یک پا و یک دستش را در یک بازی و پا و دست دیگرش را در بازی دیگر بگذارد. بازیکنان ما بال ندارند که پرواز کنند.

کارلوس کی‌روش پیش از بازی در مورد جاه طلبی‌های تیم ملی مصر صحبت کرد و در عین حال بازیکنانی که این دیدار را از دست خواهند داد را نیز فاش کرد.

وی گفت: هگازی و ایمن اشرف به دلیل مصدومیت بازی را از دست می‌دهند. ما از حضور در اینجا بسیار هیجان‌زده هستیم، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهتر بازی و بیشتر پیشرفت کنیم.می‌دانم که با حریف بسیار قدرتمندی روبه رو خواهیم شد که همان جاه طلبی ما را دارد و آن قهرمانی در مسابقات است. ما می‌خواهیم تورنمنت را ببریم و سپس منتظر رقابت‌های آینده خواهیم بود، رویاهای زیادی داریم، می‌خواهیم به خوبی برای جام جهانی آماده شویم.

من همیشه در مورد جزئیات کوچک با بازیکنانم صحبت می‌کنم، ما با هر بازی در حال پیشرفت هستیم. بازیکنان به طور کامل مسئولیت خود را درک می‌کنند.هرچه بازی‌های بیشتری در مقابل حریفان قوی‌تر انجام دهید، قوی‌تر می‌شوید، ما می‌خواهیم در آن سطح بالا باشیم، نمی‌توانیم در مقابل تیم‌های کوچک‌تر بازی کنیم، سپس انتظار داشته باشیم که به عنوان مثال مقابل اسپانیا عملکرد خوبی داشته باشیم.

کدخبر: 750004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟