مهدی‌پور: بازی مقابل سپاهان 6 امتیازی است

به گزارش رکنا،  مهدی مهدی‌پور پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: خداروشکر امروز توانستیم یک بازی سخت را ببریم. به نظرم پیکان یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ امسال است. ما توانستیم پس از 5 بازی که در چند بازی حق ما تساوی نبود، به برد رسیدیم. امروز ما از موقعیت‌هایمان نهایت استفاده را کردیم و به برد رسیدیم. سپاهان خیلی تیم خوبی بوده و هزینه کرده و تیم خوبی بسته است ولی به نظرم بازی مقابل سپاهان 6 امتیازی است و باید در آن مسابقه به برتری دست یابیم.

وی افزود: خدا را شکر امروز توانستم به تیمم کمک کنم. من در بازی‌های قبلی نیز ارسال‌های خوبی داشتم ولی امروز بچه‌ها از این ارسال استفاده کردند و تیم ما توانست برخلاف بازی‌های گذشته از موقعیت‌های خود بهره ببرد. 

بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص انتقادات از خط هافبک این تیم گفت: ما در چند مسابقه خوب گل نزدیم ولی آیا استقلال در این مسابقات کم موقعیت گل داشته است؟ 

مهدی‌پور در پاسخ به سوال خبرنگار که به جز بازی مقابل نفت آبادان تیم استقلال در ایجاد موقعیت مشکل داشته، گفت: همه بازی‌ها به جز بازی مقابل گل گهر و پرسپولیس، ما در تمامی مسابقات ما فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. من به نظرم همه بچه‌ها زحمت می‌کشند و امیدواریم در ادامه لیگ نتایج بهتری بگیریم زیرا استقلال باید خیلی خیلی بهتر از این ها باشد. 

 

کدخبر: 749391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟