بوآتنگ: فکر می کردم طور دیگری از فوتبال خداحافظی کنم

به گزارش رکنا، ژروم بوآتنگ مدافع آلمانی که در پایان فصل و انتقالات تابستانی به تیم لیون فرانسه پیوست. در خصوص مباحث مختلفی به اظهار نظر پرداخت.

*بازی خداحافظی خود در بایرن مونیخ؟

من خداحافظی ام را جور دیگری تصور می کردم. البته که نه تنها برای من بلکه درمورد آلابا هم ناراحت کننده بود. بعد از این همه سال موفقیت انتظار داشتیم در ورزشگاه پر از تماشاگر خداحافظی کنیم.

*مدیران به شما قول خداحافظی مثل خداحافظی باستین شواین‌اشتایگر را نداده اند؟

ما در این باره صحبت نکردیم. اما فکر نمی کنم همچنین اتفاقی دوباره بیفتد. البته اگر محقق شود خیلی خوب خواهد بود. من دلتنگ هم تیمی هایم هستم. همچنین دلتنگ دیگر افراد، مثل آشپزها، فیزیوها و حتی مدیر البسه تیم هستم. در مونیخ دوستان زیادی دارم و دلتنگ همگی هستم. همچنین دلتنگ بایرن و هوادارانی هستم که در هر شرایطی مرا حمایت می کردند.

دوست دارم به عقب نگاه کنم و موفقیت ها و لحظات خوبمان را ببینم. البته بعضی چیزها خوب پیش نرفت که در این زمان طولانی عادی است. در آخر من دوران خیلی موفقی با بایرن داشتم.

در ده سال همیشه خودم را ثابت کردم و حق خودم به تیم را ادا کردم. نیازی به شکایت نیست و می توانم راضی باشم.

درمورد فرم سانه در این فصل؟ 

برای سانه خیلی خوشحالم. او آدم خیلی خوبی است و برایش خیلی مهم است که جو آرام و راحتی داشته باشد. او شاید در فصل اول به آرامی شروع کرده باشد اما یادتان نرود که بعد از یک مصدومیت طولانی تازه شروع کرده بود.

*درمورد کیمیش و موضوع واکسیناسیون!

نمی خواهم در این مورد صحبت کنم اما مطمئنم یوشوا میتواند این موضوع را حل کند. وقتی برگردد او سریعا به بازیکن مهم تیم تبدیل خواهد شد. امیدوارم همه به زودی دوباره درمورد فوتبال کیمیش صحبت کنند.

*دعوت نشدن به تیم ملی در  یورو؟

من هم متوجه این موضوع نشدم و فکر میکنم مستحق دعوت شدن بعد از فصلی که با بایرن داشتم بودم. بعضی افراد هم هم فکر بودند. کاری در این باره نمی توانم کنم.

اصلا ناراحت نیستم. متاسفانه در فوتبال، فهمیدن تصمیم ها کار سختی است. اما باید کنار بیایید. احترام زیادی برای لوو و دستاوردهایش در تیم ملی قائلم.

*بازگشت احتمالی به تیم ملی آلمان؟

با هانسی صحبت کردم. قبل از همه چیز مهم عملکرد خوب من در لیون است. نباید فراموش کنید که پیش فصل نداشتم و اوایل فصل هر بازی را نمی توانستم ۹۰ دقیقه کامل بازی کنم.

الان حالم خوب است و آماده هستم. وقتی تیم ملی موفق باشد خوشحال می شوم و این مهمترین چیز است و هانسی بدون شک بهترین مربی برای این کار است. اگر با من تماس بگیرد و فرصتی به من بدهد، قطعا خوشحال خواهم شد.

کدخبر: 749173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟