استقلال به دنبال فرار از مساوی ها/ تقابل پرسپولیس با عنایتی

 به گزارش رکنا، تیم فوتبال پیکان فردا در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 16 در ورزشگاه دستگردی میزبان استقلال خواهد بود. این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که استقلال در 5 بازی اخیر خود فقط موفق به 5 امتیاز شده و رنگ برد را به خود ندیده است. نوار تساوی‌های اخیر استقلال سبب شد تا مجید و شاگردانش مورد انتقاد شدید هوادران این تیم قرار بگیرد. چرا که از آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر مدت زمان زیادی می گذرد. در چنین شرایطی، پیروزی در بازی پیکان، اهمیت بسیار زیادی برای آبی‌ ها دارد. چرا که آن‌ها در حال حاضر با 14 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند. 

در مقابل اما تیم فوتبال پیکان هم در هفته‌های گذشته موفق به کسب پیروزی نشده تا هر 2 مربی در دیدار فردا به دنبال کسب 3 امتیاز کامل فرار از یک تساوی دیگر باشند. لازم به ذکر است که پیکان با 12 امتیاز در رده هفتم جدول ‌رده‌بندی قرار دارد.

*تقابل پرسپولیس با عنایتی

پرسپولیس از پنج بازی گذشته سه تساوی و دو برد کسب کرده است. در مقابل هوادار هم در اولین فصل حضور در لیگ برتر، 4 شکست، 2 تساوی و یک پیروزی کسب کرده است.  علی صفایی قضاوت دیدار پرپسولیس و هوادار را بر عهده خواهد داشت. یحیی گل محمدی و رضا عنایتی برای اولین بار به عنوان سرمربی مقابل هم قرار می گردند. محمد قاضی، داریوش شجاعیان و روح الله باقری سابقه گلزنی به پرسپولیس را دارند و از بین این بازیکنان فقط روح الله باقری شرایط بازی دارد. 

در آستانه بازی هوادار، بوژیدار رادوشوویچ به دلیل اختلاف با باشگاه پرسپولیس به کرواسی سفر کرده و در این بازی حضور نخواهد داشت. در دیدار مقابل هوادار امیر محمد یوسفی گلر دوم سرخ پوشان خواهد بود.

پرسپولیس در حال حاضر با 15 امتیاز در رده چهارم و هوادار با 5 امتیاز در رتبه پانزدهم قرار دارد.

*سپاهال به دنبال جبران شکست

سپاهان که این فصل یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است، هفته گذشته در سیرجان شکست سنگینی را مقابل شاگردان قلعه نویی تجربه کرد. سپاهان در حال حاضر با محرم نویدکیا 16 امتیاز گرفته و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر، در رتبه دوم جدول قرار دارد. شاگردان نویدکیا که اکنون آلومینیوم، پرسپولیس، مس رفسنجان و استقلال را در نزدیکی خود احساس می کند در صورتی که در بازی خانگی موفق به کسب سه امتیاز نشوند، شاید در جدول این هفته رتبه دوم آنها دستخوش تغیی شود و به جایگاه پایین‌تری نزول کنند.

در آن سو نفت آبادان که لیگ را بسیار بد شروع کرده بود و در هفته های ابتدایی هم علیرضا منصوریان را در اختیار نداشت، بعد از بازگشت این سرمربی در 5 هفته اخیر، 3 مساوی، یک پیروزی و یک شکست کسب کرده اند و با 6 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول حضور دارد. در صورتی که تیم نفت آبادان در بازی با سپاهان به نتیجه مطلوب نرسد ممکن است بار دیگر دوباره به منطقه خطر نزدیک شوند. 

بهترین بازیکن زردپوشان دیار نصف جهان تا بدین لحظه، دانیال اسماعیلی‌فر بوده که سه گل زده و سه پاس گل هم داده و روی شش گل هم تاثیر مستقیم داشته است

کدخبر: 749090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟