علامت سوال میلیاردی در قرارداد کارگزار پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، باشگاه پرسپولیس در روز یکشنبه(14 آذر ماه سال جاری) از عقد قرارداد خود با کارگزار رسمی خود خبر داد. طبق اعلام باشگاه پرسپولیس این قرارداد با انجام مراحل قانونی ترک تشریفات صورت گرفته است. بر همین اساس ارزش کلی قرارداد  برای سال اول بالغ بر 630 میلیارد تومان خواهد بود. 

« ارزش کف این قرارداد برای بخش سوشیال مدیا، تبلیغات روی پیراهن و فضای مجازی بالغ بر 220 میلیارد تومان، در بخش تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی با توجه به تعداد بازی‌های باقیمانده 110 میلیارد تومان و برای حق پخش تلویزیونی در صورت توافق و فراهم شدن مبلغ 300 میلیارد تومان خواهد بود. این قرارداد برای مدت سه سال تنظیم شد و حداقل افزایش عدد کف در هر سال برای تمام بخش‌ها 20 درصد خواهد بود.»

حال پرسش اینجاست، در حال حاضر کدام تیم فوتبال حق پخش تلویزیونی دریافت می کند که پرسپولیس شامل این موضوع شود؟! طبق مواردی که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اصل حق پخش با علامت سوال، اما و اگر روبرو است. بنابراین تا زمانی که این باشگاه از تحقق درآمد و وصول آن مطمئن نیست چرا در  اعلام این خبر ارزش کلی آن را 630 میلیارد تومان اعلام کرده است؟ 

بنابراین خبر درست آن است که پرسپولیس بابت این قرارداد 330 میلیارد دریافت می کند، دیگر مسائل مربوطه را هر وقت محقق شد در صورت عملکرد مالی پرسپولیس منظور کرد. 

پرسپولیسسس

گفتنی است در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بابت شکایت گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس بسته است. ضمن اینکه دو بازیکن تاجیکستانی مدنظر پرسپولیس در تهران حضور دارند و با این تیم تمرین می کنند، اما به خاطر بسته بودن پنجره هنوز امکان عقد قرارداد با این باشگاه را ندارند. بنابراین هزینه های مربوط به دو بازیکن تاجیکستانی به عهده باشگاه پرسپولیس است.

کدخبر: 748555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟