حراج زمستانه ستاره ناموقف رئال مادرید

به گزارش رکنا، ادن هازارد با توجه به عملکرد ضعیف و همچنین مصدومیت‌های مداوم از زمان پیوستن به رئال مادرید، از نظر هواداران و پیشکسوتان باشگاه یک خرید ناموفق تلقی شده و ممکن است در بازار زمستانی و همچنین تابستانی اجازه خروج او از برنابئو داده شود. 

از طرف دیگر به نظر می‌رسد که سرمربی ایتالیایی رئال مادرید دیگر اعتماد چندانی به هازارد ندارد. آنچلوتی اخیراً گفته بود مشکل هازارد این است که مربی تیم بازیکنان دیگر را به او ترجیح می‌دهد. 

این ستاره بلژیکی که دیگر مصدوم نیست، در بازی شنبه شب مقابل سوسیه‌داد 90 دقیقه روی نیمکت نشست تا ثابت شود جایی در ایده های کارلتو ندارد.

اکنون طبق اعلام سایت دیلی میرر، رئال مادرید برای فروش ادن هازارد ستاره بلژیکی خود در زمستان آینده فقط 25 میلیون یورو می‌خواهد.

به گفته این منبع باشگاه هایی نظیر نیوکاسل، وستهام و اورتون به دنبال خرید زمستانی وی هستند که البته به گفته این منبع باشگاه رئال مادرید مشکلی با قرض دادن هازارد هم نخواهد داشت.

وستهام که با هدایت دیوید مویس این روزها فوق العاده کار می کند و حتی از شانس های کسب سهمیه لیگ قهرمانان است، آنها حاضرند 30 میلیون پوند برای هازارد هزینه کنند تا او تبدیل به گران ترین بازیکن تاریخ این باشگاه شود.

کدخبر: 748215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟