جعفری: از نتیجه خودم در گرجستان راضی هستم/ هدفم بهترین نتیجه در بازی‌های پاراآسیایی است

امیر جعفری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص درخشش خود در رقابت‌های پارا وزنه‌برداری قهرمانی جهان اظهار داشت: این نخستین مسابقه ما پس از پایان رقابت‌های پارالمپیک توکیو بود. باید بگویم به لحاظ مدت اردویی و همچنین فشار مضاعفی که به ما از لحاظ تمرینات و اعزام به مسابقات مختلف پیش از پارالمپیک توکیو ایجاد شده بود خیلی زود دوباره با وجود خستگی زیاد مجبور شدیم مهیای حضور در مسابقات جهانی که گام نخست رقابت‌های انتخابی پارالمپیک پاریس است شویم.

وی افزود: با توجه به شرایط سختی که در ماه گذشته برای من ایجاد شده بود؛ همچنین به کرونا هم مبتلا دچار شده بودم و تازه روز آخر اردو شرایط حضور در اردو برایم فراهم شده بود خداراشکر از نتیجه به دست آمده‌ام رضایت کامل دارم. رکوردی هم که در گرجستان بر جای گذاشتم با وجود اینکه به درستی شرایط تمرین به دلیل بیماری کرونا برایم وجود نداشت، برایم نتیجه خوبی تلقی می‌شود.

نایب قهرمان پاراوزنه‌برداری قهرمانی جهان در خصوص کادرفنی هم گفت: با وجودی که مدت زمان کوتاهی از حضور کادرفنی در کنار ما می‌گذرد به نظرم اگر قرار باشد نتیجه بهتری بگیریم، باید به آنها زمان و فرصت بیشتری داشته شود. امیدوارم در ادامه و در گام‌های بعدی رسیدن به پارالمپیک پاریس مسیر سختی که پیش‌روی ما است را به خوبی طی کنیم تا بتوانیم نتیجه بهتری از توکیو بگیریم.

جعفری در پایان با اشاره به اینکه هدفگذاری اصلی من درخشش در بازی‌های پاراآسیایی 2022 است، اظهار داشت: اولویت اصلی من پیگیری تمرینات مستمر و هدفمند برای درخشش و کسب مدال خوشرنگ در بازی‌های پاراآسیایی چین است.

کدخبر: 747812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟