برزگر: حسینی وزنه ترکیب پرسپولیس است

استقلال و پرسپولیس امروز شنبه 13 آذر در دربی پایتخت از ساعت 16:15 به مصاف هم می‌روند. پرسپولیس و استقلال به ترتیب با 14 و 13 امتیاز در رده دوم و پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

محمد برزگر پشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا گفت: فضای دربی متفاوت است. هر تیمی از نظر روحی، روانی و  ذهنی آماده‌تر باشد برنده میدان میشود، سید جلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا جز بازیکنان کلیدی و دربی‌باز تیم هستند. حسینی وزنه تیم را بالا می‌برد.  البته با گفته‌های من چیزی از ارزش‌های بازیکنان جوان تیم کم نمی‌شود.

وی در خصوص بیماری گل‌محمدی  و عدم حضور او در نشست خبری پیش از بازی عنوان کرد: برای یحیی گل محمدی آرزوی سلامتی داریم و امیدوارم در دربی روی نیمکت  تیم باشد.

وی در ادامه در خصوص درباره خاطره انگیزش گفت: بهترین خاطره ام مربوط به دربی سال 1378 است که در آن بازی یک بر صفر عقب بودیم؛ اما در نهایت با نتیجه دو بر یک برنده شدیم و آن سال پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد . 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص نشست خبری و تبلیغات محیطی، اطلاعات و آگاهی ندارم. هوادار منتظر این بازی هست بهتر است مسئولان دو تیم خویشتندار باشند.

کدخبر: 747291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟