رانگینک علیه رونالدو؛ او پیر است

به گزارش رکنا، طبق اعلام نشریه آلمانی بیلد، پس از اخراج اوله گونار سولسشایر از سرمربیگری تیم فوتبال منچستریونایتد به دلیل کسب نتایج ضعیف، مایکل کریک در بازی با ویارئال در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت شیاطین سرخ نشست و توانست با گلزنی رونالدو و جیدون سانچو به پیروزی ارزشمند برسد تا با ثبت این نتیجه تیم نخست شهر منچستر در یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها صعود خود را به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تثبیت کند.

با وجود این اتفاق اما در این یک هفته اخیر نام‌های مختلفی برای حضور روی نیمکت شیاطین سرخ مطرح شد که در نهایت عصر روز گذشته(پنجشنبه) روی خروجی تمام خبرگزاری‌های معتبر دنیا قرار گرفت که توافقات لازم برای حضور رالف رانگینک به عنوان مربی موقت منچستریونایتد صورت گرفته است، اگر چه این خبر هنوز مورد تائید رسمی از سوی سران یونایتد صورت نگرفته است.

قرار است رانگینک از شغل خود به عنوان رئیس ورزش و توسعه در لوکوموتیو مسکو دست بکشد تا به طور موقت سمت مربیگری منچستریونایتد را بر عهده بگیرد. او سپس به مدت دو سال دیگر به عنوان مشاور هم کار خواهد کرد. رانگنیک که آخرین بار هدایت لایپزیش را برعهده داشت، بهترین دوران مربیگری اش را با شالکه سپری کرد و با این تیم در بوندس لیگا به نایب قهرمانی رسید و فاتح جام حذفی و سوپرجام آلمان شد. او همچنین توانست با این تیم به نیمه نهایی چمپیونزلیگ برسد.

این در شرایطی است که پس از این اتفاق، برخی رسانه‌های انگلیسی (از جمله "سان" و "اکسپرس") نقل قول قدیمی رانگینک را کشف کردند که این فوق ستاره نباید آن را دوست داشته باشد. در دسامبر 2016، رانگینک (مدیر ورزشی لایپزیگ) هنگامی که از سوی خبرگزاری "AFP" از او پرسیده شد که آیا مسی یا رونالدو را به خدمت خواهد گرفت، اینطور پاسخ داد هر دو این بازیکنان خیلی پیر هستند. این در شرایطی است که در آن زمان، CR7 فقط 31 سال داشت! با وجود این موضوع باید دید واکنش رونالدو نسبت به این اتفاق چیست.

کدخبر: 744350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟