عربشاهی: روی حق بازیکنان تیم ملی سرپوش نگذارید

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص بازی تیم‌ملی ایران مقابل لبنان اظهار داشت: در بازی لبنان ملی‌پوشان از همان دقایق نخست فشار مضاعفی به تیم حریف وارد کردند. این روند باعث شد به نحوی که هم بازی خوبی شاهد بودیم و هم می توانستیم شاهد به ثمر رسیدن گل هم از سمت بازیکنان باشیم. برخلاف تصورات لبنان تیمی با برنامه بود به طوری که همانطور که انتظار می رفت بی‌گدار به آب نزدند. یکی از تاکتیک‌های آن‌ها این بود از روی این سیستم به نقطه کور ما وارد و به ما ضربه بزنند. پس از دریافت گل خوشبختانه بازیکنان دست از تلاش برنداشتند و با زدن دو گل در دقایق پایانی مزد زحمات خودشان را گرفتند.

وی ادامه داد: سوریه هم اگرچه یک تیم قعر جدولی است اما با این حال فوتبال آنها شباهت زیادی به تیم ما دارد. از طرف دیگر چون بازی‌ها در دور برگشت قرار دارد سوری‌ها دوست دارند؛ حقانیت و شایستگی خودشان را به اثبات برسانند. اگر چه آنها امتیاز بالایی جمع نکرده‌اند؛ اما این موضوع دلیل نمی شود آنها را نادیده بگیریم.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: خوشبختانه سرمربی ایران با هوش است و بدون حاشیه هم کارش را دنبال می کند. امیدوارم در بازی با سوریه شاهد کسب 3 امتیاز باشیم تا صدرنشینی خودمان را حفظ کنیم. درباره البسه هم این موضوع جای تاسف دارد زیرا شخص عزیزی خادم که مسئول اول فدراسیون است نباید می گذاشت کار به چنین شرایطی جایی کشیده شود. متاسفانه تیم ملی هم در بدترین شرایط قرار دارد و هم دوران بدی سپری می کند. با وجود این اتفاق و کم کاستی‌ها بازهم بازیکنان تنها به دنبال موفقیت تیم ملی هستند و روی خیلی موارد که حق طبیعی آنان است سرپوش گذاشته‌اند.

کدخبر: 741116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟