رونمایی از سوپرایز اسکوچیچ برای سوریه

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا؛ تیم ملی فوتبال ایران در هفته ششم رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در امان اردن به مصاف تیم سوریه  می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رود.

تیم ملی  در بازی قبل در رقابت‌های جام جهانی موفق شد در جدالی  با نتیجه 2 بر یک تیم لبنان را مغلوب کند این برد درحالی به دست آمد که شاگردان دراگان اسکوچیچ تا دقیقه 90+1 از حریف عقب بودند و با حملاتی که روی دروازه حریف ایجاد کردند موفق شدند این بازی رابه سود خود به اتمام برسانند. در این بازی عملکرد شاگردان اسکوچیچ مورد انتقاد قرار گرفت.

تیم ملی ایران مقابل لبنان؛ مهدی طارمی را در  اختیار نداشت و کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت از سامان قدوس در ترکیب اصلی استفاده کند و برای اولین بار در تاریخ حضور اسکوچیچ بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران از سیستم 1-3-2-4 و حضور بازیکن لژیونر ایران در ترکیب اصلی استفاده کرد.

با تشخیص کادرفنی تیم ملی، قدوس در بازی لبنان از ابتدا به میدان رفت، اما نتوانست عملکرد مناسبی ارائه داد. با توجه به شرایط بازی قبل، احتمالا ترکیب تیم ملی در بازی سوریه دچار می‌شود. به نظر می‌رسد اسکوچیچ قصد دارد بازیکنان دیگری مانند الهیار صیادمنش و کریم انصاری‌‍فرد را بیشتر بازی دهد و حتی احتمال حضور یکی از این 2 بازیکن در ترکیب اصلی وجود دارد. باید دید در صورت سیستم 2 مهاجم مهدی قایدی شانسی برای حضور در میدان دارد یا خیر؟ 

از اردن خبر رسیده است که شرح وظایف وحید امیری، علیرضا جهانبخش و همچنین سردار آزمون وجود دارد. دراگان اسکوچیچ در این جدال که می‌تواند حکم صعود ایران به جام جهانی 2022  قطر را امضا کند قصد غافلگیری کادرفنی سوریه را دارد.

کدخبر: 740216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم سعادتی
آیا این خبر مفید بود؟