باختر: استقلال به دنبال تخفیف از دادگاه استراماچونی است

به گزارش رکنا، امروز جلسه دادگاه باشگاه استقلال در CAS (دادگاه بین‌المللی ورزش) برگزار می‌شود. برای بسیاری از هواداران استقلال این سوال وجود دارد که چه عواقبی در انتظار این تیم است. بر همین اساس«رسول باختر» وکیل ورزشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی رکنا در خصوص عواقب این جلسه اظهار داشت: باتوجه به قرارداد و عدم پرداخت دستمزد «آندره‌ا استراماچونی» قطعاً دادگاه CAS  رای را به نفع سرمربی سابق استقلال اعلام می‌کند که در پی آن غرامتی را نیز در نظر می‌گیرد.تنها شانس استقلال در این بین این است که این باشگاه بتواند درصدی از مبلغ این حکم را  کاهش دهد.

وی افزود: اختمالا مبلغ غرامت این قرارداد حدود 2 میلیون یورو است. که جریمه دیرکردی هم به آن افزوده می‌شود. استقلالی‌ها این شانس را دارند که درصدی از این مبلغ را در دادگاه تخفیفی گرفته و کم کنند. این درصد هم می‌تواند بین 10تا 30 درصد متفاوت باشد.

کارشناس حقوق ورزشی گفت: درست است که این جلسه امروز برگزار خواهد شد. اما رای مربوط به این جلسه دادگاه امروز اعلام نمی‌شود. برای مثال: جلسه پرونده مارک ویلموتس(سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران) 3 ماه پیش برگزار شد اما هنوز رای آن صادر نشده است. که در پرونده استراماچونی هم رای دادگاه با توجه به مستندات ارائه شده، دفاع طرفین، بررسی داوران مربوطه زمان‌بر خواهد بود. 

باختر عنوان کرد: از زمانیکه رای مربوط به این پرونده صادر می‌شود، 45 روز باشگاه استقلال زمان دارد تا طلب مربوط به شکایت (آندره‌آ استراماچونی) را پرداخت کرده و با این مربی سابق به طور کامل تسویه کنند.

کدخبر: 739164 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟