دیدار باشکوه علی دایی و رونالدو در پرتغال

علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آقای گل پیشین بازی‌های ملی فیفا،  در روزهای اخیر،  کشور پرتغال حضور دارد. احتمالاً به زودی دیداری با کریستیانو رونالدو خواهد داشت.

به گزارش رکنا،  علی دایی که چندماه قبل رکورد فوق العاده اش توسط فوق ستاره پرتغالی شکسته شد، در آستانه فیفادی و بازی‌های مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا، به لیسبون رفته است. این احتمال وجود دارد که با رونالدو دیدار و گپ و گفتی داشته باشد.

گفته می‌شود این ملاقات به دعوت یکی از رسانه‌های معتبر پرتغال در محل اردوی تیم ملی این کشور انجام خواهد شد. علی دایی همچنین یکی از بازی‌های پرتغال که شاید مصاف با صربستان در روز یکشنبه آینده باشد را به عنوان مهمان ویژه از نزدیک تماشا خواهد کرد.

پرتغال پنجشنبه در خاک ایرلندجنوبی با این تیم روبرو می‌شود و سپس به لیسبون برمی‌گردد تا یکشنبه شب آتی در خانه خود دیدار حساس و سرنوشت ساز با صربستان را برگزار کند. یاران رونالدو اکنون با ۱۶ امتیاز پشت سر صرب های ۱۷ امتیازی قرار دارند و دو بازی پیش‌رو تکلیف را روشن خواهد کرد.

علی دایی دیروز در یک موضع گیری صریح علیه دراگان اسکوچیچ، او را در حد صحبت درباره تاکتیک ناپذیری ستاره‌های ایرانی ندید و به شدت از مهدی طارمی شاگرد خود در پرسپولیس حمایت کرد.

این احتمال هم وجود دارد که طارمی با توجه به خط خوردن از فهرست تیم ملی برای دو بازی با لبنان و سوریه، به دیدار استاد و کاشف خود یعنی علی دایی برود.

 

کدخبر: 738873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟