پاسخ منفی نکونام به تراکتور/  رحمتی مربی تراکتور می‌شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، فیروز کریمی در 14 آبان 1400 از هدایت تراکتور استعفا داد. بعد از این استعفا باشگاه تراکتور مذاکراتی با جواد نکونام داشت. به نوعی وی محتمل‌ترین گزینه هدایت پرشورها بود. بررسی‌ها حاکی از این بود که نکونام پاسخ خود را به مدیران تراکتور ارائه کند. با این حال به نظر می‌رسد وی هنوز پاسخی در این باره ارائه نکرده و طبیعتاً مدیران تراکتور هم دیگر علاقه‌ای به این موضوع ندارند.

به نظر می‌رسد گزینه بعدی مدیران پرشورها مهدی رحمتی است. رحمتی نسبت به نکونام روزمه مربیگری قوی ندارد و در این حوزه تازه وارد است. با این حال با توجه به مشکلات شهر خودرو نتیجه قابل قبولی گرفت.

البته نباید فراموش کرد که تراکتور تیم پرهواداری است و هواداران آن به مراتب انتظارات بیشتری از سرمربی تیم دارند. نباید فراموش کرد که تراکتور با تفکرات کریمی و به نسبت بودجه این تیم بسته شده است.

حال باید دید مدیران تراکتور با رحمتی مذاکره خواهند کرد یا رضا مهاجری که پیش از این سابقه همکاری با تراکتوری‌ها را دارد به عنوان گزینه هدایت پرشورها انتخاب می‌شود؟ در میان گزینه‌ها کمترین شانس شاید متعلق به مهاجری باشد که از هدایت شهرخودرو برکنار شد.

 

کدخبر: 737967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟