عزیز‌ی‌خادم: بحث فوتبال بانوان برای ما مهم است/ رتبه هیات فوتبال مازندران را تک رقمی کنید

به گزارش رکنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون، عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال بعد از انتخاب رییس جدید هیات فوتبال مازندران در جمع اعضای مجمع، ضمن تشکر از زحمات چندین ساله بهروان اظهار داشت: به نوبه خودم انتخاب آقای درزی خلردی را بعنوان رییس هیات فوتبال مازندران تبریک می‌گویم. خیلی از کاندیدا را نمی‌شناختم ولی برنامه‌ها را نگاه می‌کردم. ما هم تابع نظر جمع و آرای اعضای مجمع هستیم و امروز کاملا آگاهانه اعضای مجمع رای دادند. امیدواریم وی منشا خدمات برای فوتبال مازندران باشد.

عزیزی خادم با اشاره به اینکه با تعامل در کنار هم باعث ارتقا و شکوفایی فوتبال مازندران باشیم، گفت: امیدوارم از همه ظرفیت‌های فوتبال مازندران استفاده شود. امروز با مشارکت عالی و با سلامت کامل مجمع انتخابات فوتبال برگزار شد. فوتبالی‌ها آقای درزی را تنها نگذارند و کمک کنند تا فوتبال مازندران به جایگاه اصلی برگردد.

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حتما باز هم به مازندران سفر خواهم کرد، گفت: همانطور که آمار ارقام نشان می‌دهد مازندران قطب ورزش کشور است و بعد از خوزستان مرکز تیم‌داری و فوتبال خیزی است.

وی با تاکید بر رییس جدید فوتبال مازندران گفت: از ظرفیت رقبا هم استفاده کنید تا با نگاه توسعه محور و تعاملی با توجه به حساسیت مازندران، موفق ظاهر شوید و رتبه دهم هیات فوتبال مازندران در کشور را به تک رقمی برسانید. بهترین راه و سریعترین راه تعامل با فوتبالی‌هاست و غیر از این راه موفق نخواهید شد.

عزیزی خادم در بخشی دیگر از صحبت‌ها به باشگاه نساجی اشاره کرد و گفت: نساجی یکی از باشگاه‌های ریشه دار و استراتژیک است اما آنچه که وجود دارد این است که باید زودتر ورزشگاه این تیم آماده شود. حیف است و این فضا باید زودتر آماده شود.

عزیزی خادم بیان داشت: مسئله مهمتر که باید به آن پرداخت، بحث بانوان و رده‌های پایه است. این نقشدرزی خلردی را سنگین‌تر خواهد کرد. برای فدراسیون فوتبال بحث بانوان مهم است و باید روی این موضوع بیشتر تمرکز کنید.

وی اظهار داشت: به دنبال تغییر نسل و تغییر رویکرد هستیم که قدم اول را در این خصوص در فدراسیون محکم برداشتیم. رییس فدراسیون فوتبال گفت: تیم‌های زیادی در استان مازندران حضور دارد و نیاز استان رئیس جدید با تعامل کافی از همه ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببرید چون راهی جز این نیست.

*مدیرکل ورزش و جوانان: مازندران زمینه‌ی ایجاد زیر ساخت ملی در خصوص ساخت کمپ ملی را دارد

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مجمع ضمن تشکر از فعالیت‌های بهروان در طول این دهه اظهار داشت: قدردان تلاش‌های خالصانه بهروان هستیم. بهروان چهره ماندگار فوتبال مازندران و ورزش استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان داشت: اداره کل در راستای احترام به اعضای مجمع خرد جمعی و تکثر کاندیدا را در مجمع یک افق روشنی را شاهد است.

وی ادامه داد: هر عزیزی که منتخب مجمع باشد و رای اعضای مجمع را دریافت کند مورد حمایت اداره کل ورزش خواهد بود. امروز می‌شود نقطه عطفی را برای فوتبال مازندران شاهد بود. انتخابات پرشوری را با حضور بزرگان شاهد هستیم.

رنگرز با اشاره به اینکه بخشی از افتخارات ورزش کشور در دنیا یک سومش از افتخارات متعلق به مازندران است، گفت: مازندران به تنهایی نیمی از مدال‌ها را داشته و این نشان از ظرفیت بالای ماست.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان داشت: مازندرانی‌ها عاشق ورزش هستند و ورزش ریشه در فرهنگ مازندران است و مردم در مازندران با فوتبال نفس می‌کشند. در همه رده‌های تیم‌های ملی یک نماینده حداقل از مازندران حضور دارد و استعدادهای نابی در این استان هستند.

رنگرز پیشنهاد ساخت کمپ را داد و گفت: ما زمینه‌ی ایجاد زیر ساخت ملی در خصوص ساخت کمپ ملی را داریم.

وی ادامه داد: لوکیشن‌های خوبی در مازندران داریم که میتواند مکانی مناسب برای ساخت کمپ تیم‌های ملی باشد. ما این آمادگی را رسما اعلام می‌کنیم که یک اتفاق بزرگ را برای ورزش استان و کشور رقم بزنیم. در ارتفاعات مازندران می‌شود کمپ خوبی برای تیم‌ها باشد.

*غلامرضا بهروان: فوتبال مازندران هم در کشور سرآمد است / بابت کم کاری‌ها عذرخواهی میکنم

غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال مازندران در این مراسم اظهار داشت: بیش از ۳۰ سال است که در فوتبال حضور دارم و لازم میدانم از همه تشکر کنم بابت اینکه در طول این سالها به من کمک کردند. در این مدتی که افتخار خدمت در فوتبال را داشتم، فدراسیون فوتبال خیلی به ما کمک کرده است تا در کارها موفق عمل کنیم. در مدتی که بودم اداره‌کل و همکاران محترم اداره‌کل هم به من کمک کردند. فرصتی است که من از همه این عزیزان تشکر کنم.

بهروان با بیان اینکه تمام بخش‌ها باید به فدراسیون کمک کنند، افزود: تیم ملی ما مطعلق به همه ما است و همه باید به فوتبال کمک کنند. موفقیتی که در فوتبال بدست بیاید همه خوشحال می‌شوند و با عدم موفقیت آن عموم مردم ناراحت میشوند.

وی در ادامه در خصوص اینکه هیات‌ها در طول این سال‌ها خیلی به من کمک کردند، افزود: ما یکی از مجامع بزرگ کشور را داریم و ورزش مازندران ورزش اول کشور است و فوتبال مازندران هم در کشور سرآمد است.

بهروان با اشاره به اینکه ما استان اول کشور هستیم، گفت: ما ۶۳ تیم در سطح کشور داریم ولی از لحاظ بحث مالی و اسپانسری استان ما مشکل دارد ما در مازندران مثل خوزستان و استان‌های دیگر بنگاه‌های اقتصادی خوبی نداریم.

بهروان ادامه داد: ما کلی تیم در تمام سطح‌ها داریم و بازیکنان زیادی هم در کل تیم‌های کشور داریم. ما در یک بخشی به مانند کلاردشت تیم در کشور داریم این یک ظرفیت بزرگ برای مازندران است. از رامسر تا گلوگاه در کشور حضور داریم.

وی با اشاره به اینکه فوتبال در مازندران گسترده است، بیان داشت: سهم فوتبال مازندران نباید با بقیه استان‌ها یکی باشد. باید در فدراسیون نگاه ویژه‌ای به فوتبال مازندران داشته باشید.

بهروان با بیان اینکه مالکان و مدیران و باشگاه‌ها باید حمایت شوند گفت: با این هزینه‌های بالا، تیمداری خیلی سخت است. مدیران باشگاه‌ها همت می‌کنند و شرایط سختی را دنبال می‌کنند.

رئیس سابق هیات فوتبال مازندران گفت: از همه بابت کم کاری‌ها عذرخواهی می‌کنم و از دکتر عزیزی خادم خواهش می‌کنم آمایش سرزمینی را در دستور کار هیات‌های استانی قرار دهند.

بهروان در پایان از همه رخصت خواست و خاطرنشان کرد: برای همه آرزو سلامتی و موفقیت دارم و از فوتبالی‌ها میخواهم بنده را ببخشند و از حضور همه کاندیدا هم تشکر میکنم. همه کاندیدا شخصیت‌های محترم هستند و امیدوارم آینده خوبی را برای فوتبال مازندران رقم بزنند.

*رحیم درزی خلردی: من تابع فدراسیون فوتبال خواهم بود

رحیم درزی خلردی رییس جدید هیات فوتبال مازندران در پایان مجمع انتخاباتی ضمن تقدیر از اعضای مجمع اظهار داشت: من تابع فدراسیون فوتبال خواهم بود. شعار من از اول تعامل همدگی همراه با گزینش بهترین‌ها بود و قطعا از نیروهای جوان و با علم روز استفاده خواهد کرد. از دوستانی که به من رای هم ندادند تشکر می‌کنم و باید تلاش کنم تا رضایت آن‌ها را بدست بیاورم.

وی ضمن تقدیر از زحمات بهروان گفت: من از راهنمایی‌ها مشاوره‌های بهروان به صورت رسمی استفاده خواهم کرد. از رقبای انتخاباتی خودم و از تمام ظرفیت‌های فوتبال مازندران استفاده خواهم کرد. ما برای جنگ نیامدیم، برای پیشرفت فوتبال مازندران آمدم چون من عاشق فوتبال مازندران هستم.

درزی در پایان گفت: از روسای شهرستانی خواهش دارم کسانی که توانایی حضور در هیات فوتبال استان را دارند به من معرفی کنند و من دست همه این عزیزان را می‌بوسم که به من در این راه کمک خواهند کرد.

کدخبر: 737921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟