رضایی: از امروز به فکر دور برگشت لیگ کشتی هستیم

به گزارش رکنا، علیرضا رضایی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در خصوص برگزاری لیگ کشتی اظهار داشت: لیگ نسبت به سال گذشته شرایط بسیار بهتری دارد چون تنها ورزش سالنی بودیم که در سال گذشته مجوز گرفته بودیم که مسابقات را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت متمرکز برگزار کنیم. 

وی افزود: امسال که تیم‌ها بیشتر شده است، فدراسیون و سازمان لیگ توانسته این مسابقات را از حالت متمرکز درآورده و شرایط بهتری نسبت به سال گذشته داشته‌ایم. دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: قدرت تیم‌ها در گروه‌ها تقسیم شده، چهار تیم قدرتمند که همه آن‌ها مدعی هستند می‌توانند به جذابیت لیگ کمک کنند. 

وی افزود: دور رفت مسابقات ما در گروه الف در شهر مشهد برگزار شد که گروهمان متشکل از تیم‌های امید لرستان و آکادمی نادری خادم خراسان بودند که با آن‌ها همگروه بودیم آن‌ها هم تیم‌های جوانی هستند و قابل احترام، تیم ما هم تیم خوبی است و متشکل از کشتی‌گیران صاحب‌نام و یکدست است همه بچه‌های تیم من خوب بودند و شرایطشان روز به روز بهتر می‌شود و هر روز تمرینات خود را با برنامه انجام می‌دهیم. 

دارنده مدال برنز سنگین وزن جهان اظهار داشت: وقتی که مسابقات از شکل متمرکز در بیاید شکل لیگ را به خود می‌گیرد و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و این مورد می‌توانند، بیشتر از سال گذشته در پیشرفت کشتی کمک کند، جذابیت لیگ هم به دلیل پخش شدن کشتی‌گیران در تیم‌های مختلف بسیار بالا رفته است. 

وی گفت: ما از امروز اردوی خود را شروع می‌کنیم و تا روز مسابقه در اردو هستیم تا بتوانیم در دور برگشت هم بسیار خوب ظاهر شویم. 

کدخبر: 737353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟