حمله ساروی‌ها به رییس هیات فوتبال مازندران

به گزارش رکنا، تیم فوتسال شهروند ساری که قدیمی ترین تیم فوتسال باشگاهی کشور است در این فصل از رقابت های لیگ برتر اوضاع بسیار اسفناکی را سپری می کند.

ساروی ها که به دلیل کینه ورزی عده ای از نداشتن حامی مالی در رنج بوده و با بسته بودن پنجره نقل و انتقالات آنها در کش و قوس ها با هیات فوتبال استان، نتوانستند بازیکنی جذب کنند با ترکیب بومی و بازیکنان رده پایه فصل را آغاز کردند و نتایج ضعیف این تیم آژیر قرمز را در اردوی ساروی ‌ها به صدا در آورد.

عدم حمایت مسئولان شهری و استانی از تیم ریشه دار شهروند و مشکلات مالی باعث شد که از رفتن به کرمان و ادامه مسابقات سر باز زنند، موقتا از این تصمیم منصرف شدند و جهت دیدار مقابل فولاد زرند راهی کرمان شدند که ساروی ها با تساوی و کسب یک امتیاز زمین را ترک کردند.

بیش از صد هوادار شهروند که از بی توجهی مسئولان شهری و استانی و تبعیض هایی که بین این تیم ریشه دار و دیگر تیم های مازنی بوجود آمده صبرشان لبریز شده مقابل ساختمان هیات فوتبال مازندران تجمع کردند و خواستار توجه و رسیدگی به اوضاع درهم ریخته تیم محبوب خود شدند.

هیئت فوتبال

هواداران شهروند ساری با سر دادن شعار هایی مقابل هیات فوتبال، نارضایتی خود را از سنگ اندازی هیات فوتبال مازندران  در بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم و سنگ اندازی تمام نشدنی شان اعلام کردند و پس از شدت یافتن اعتراضات غلامرضا بهروان رییس هیات فوتبال مازندران که قصد خروج از ساختمان هیات را داشت با حضور در جمع هواداران شهروند دقایقی پاسخگوی انتقادات هواداران بود.

ساروی ها که از پاسخ های بهروان قانع نشده بودند  او را متهم به حمایت تمام قد از دیگر تیم های استان کردند و مدعی بودند بهروان و دیگر مسئولان شهری و استانی بخاطر مشکلات شخصی با سعید نجاریان مالک باشگاه سعی در نابودی تیم دارند که این واکنش بهروان را در پی داشت و در ادامه با افرایش بحث ها رییس هیات فوتبال مازندران که بسیار عصبانی به نظر می رسید پس از جر و بحث با چند تن  از هواداران شهروند از جمع معترضین خارج شد و ساختمان هیات فوتبال را ترک کرد.

حال باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار نماینده ریسه دار خطه شمال بعد از بیست سال حضور در لیگ برتر فوتسال ایران است. آیا مسئولان مازندران به یاری این تیم خواهند آمد یا همانند گذشته باز هم نجاریان یک تنه بار مسئولیت این تیم را دوش خواهد کشید.

کدخبر: 737283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟