گل محمدی: امیدوارم بخشی از پروژه شکست پرسپولیس نباشم + فیلم
حجم ویدیو: 67.00M | مدت زمان ویدیو: 00:07:48

به گزارش رکنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: اولاً به تیم آلومینیوم اراک تبریک می‌گویم. فکر می کنم آلومینیوم تیم شایسته‌ای بود برای پیروزی. تیمی نبود که حتی بخواهیم از آنها مساوی بگیریم. بهترجنگیدند و از موقعیت خود بهتر استفاده کردند.

وی افزود: شرمنده مردم و هواداران شدیم. بازی خوبی انجام ندادیم.  نتوانستیم کیفیت بازی خوبی ارائه بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم. زیاد بحث فنی سعی کنیم نقاط ضعف خودمان را بهبود ببخشیم و تلاش کنیم بهتر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سنگین دیگری مقابل گل گهر سیرجان داریم. باید درس خوبی از این بازی بگیریم پارسال هم به همین تیم در همین شهر باختیم. از آن باخت خوب استفاده کردیم و توانستیم 6 مسابقه بعد از آن را پیروز شویم. الان هم اتفاقی شبیه پارسال، باید بهتر شویم و بیشتر تلاش کنیم.

گل محمدی در پاسخ به اینکه آیا بعد از شکست مقابل الهلال عربستان بحران روحی در میان بازیکنان پرسپولیس ایجاد، شده است، عنوان کرد: اتفاقات و تصمیم گیری‌هایی که در ماههای اخیر برای تیم انجام شده است فکر می کنم کار را برای تیم سخت کرده است. نمیخواهم موشکافانه دنبال این باشیم که چرا تیم به این وضعیت و اتفاقات افتاده است. همه میدانند که بعد از 5 دوره قهرمانی پشت سر هم جلوی تیم سنگ اندازی زیادی میشود. دوست ندارند این تیم قهرمان شود. امیدوارم اشتباه کرده باشم،  امیدوارم بخشی از پروژه شکست و نابودی پرسپولیس نباشم. تمام این اتفاقات یک دلیل می‌تواند داشته باشد. نمی‌خواهند پرسپولیس موفق شود.بعضی‌ها فکر می‌کنند بعد از باخت دنبال بهانه هستیم؛ اما باید بیشتر تلاش کنیم.

وی در پاسخ به سو زیاد نمیخواهم درباره شخص صحبت کنم. فکر می‌کنم  نه تنها در دفاع راست باید در همه خطوط  بهتر باشیم. باید تمرکز بیشتری روی کارمان داشته باشیم. 

کدخبر: 735674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟