از اخراج سانتو تا روی کار آمدن کونته در تاتنهام

به گزارش رکنا، تاتنهام که بعد از اخراج ژوزه مورینیو در اواخر فصل گذشته، به طور موقت رایان میسون را به عنوان سرمربی انتخاب کرده بود، بعد از مطرح شدن گزینه‌های مختلف، سرانجام اسپریتو سانتو را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد.

مسئولین باشگاه تاتنهام، سانتو را که در چهار فصل هدایتش در وولوز موفق به کسب نتایج خوب و قرار گرفتن در رتبه هفتم لیگ شده بود را به امید احیای این باشگاه انگلیسی سرکار آوردند. 

اسپریتو که تابستان اخیر هدایت تاتنهام را برعهده گرفت، شروع خوبی با این تیم داشت و در آغاز فصل جدید لیگ برتر انگلیس سه برد متوالی از جمله برتری مقابل منچسترسیتی برای اسپرز به ارمغان آورد، اما در ادامه تیمش دچار افت شد.

تا جایی که تداوم نتایج ضعیف توسط او، منجر به اخراجش از این باشگاه شد. اخراج این مربی پرتغالی در حالی رقم خورد که سفیدپوشان لندنی در آخرین بازی خود در لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر صفر مغلوب منچستریونایتد شده بودند.

لازم به ذکر است که بسیاری از رسانه‌های معتبر خارجی بازیکنان بزرگ این تیم مانند هری کین را در زمان مربیگری سانتو به کم‌کاری متهم کرده بودند.

تمامی این‌ها در حالیست که این باشگاه انگلیسی حدود 16 سال است که از کسب آخرین قهرمانی‌اش در لیگ جزیره می‌گذرد. مسئولین این باشگاه آنتونیو کونته سرمربی سابق اینتر را که پس از کناره‌گیری از سمتش در این باشگاه به عنوان کارشناس شبکه اسکای اسپورت فعالیت می‌کرد احتمالاً به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی می‌شود.

 باشگاه تاتنهام در حال حاضر با کسب 15 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ جزیره قرار گرفته است.

کدخبر: 735553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟