‌‎رضاوند: غفوری در بعضی از بازی‌ها افت می‌کند

به گزارش رکنا، استقلال در هفته سوم لیگ برتر به مصاف تراکتور رفت که در پایان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. تک گل این بازی را ارسلان مطهری برای تیمش به ثمر رساند. شاگردان محیدی در 3 هفته لیگ برتر، 

شاهین خیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص بازی شب گذشته استقلال در هفته سوم رقابت‌های لیگ بیستم  مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی اول استقلال خیلی بی‌کیفیت بود. البته این موضوع تا قدری طبیعی است. چرا که اکثر تیم‌های لیگ برتر در دیدارهای اولشان فقط بدنبال کسب 3 امتیاز هستند. اما انصافاً شاگردان مجیدی در دیدارهای بعدی نمایش قابل قبول و خوبی را ارائه دادند که این خیلی امیدوارکننده است. البته در بازی با تراکتور وقتی پنالتی از دست رفت تیم مجبور شد که کمی عقب بکشد و تراکتور از نظر روحیه‌ای  خیلی رشد کرد.

وی در مورد عملکرد وریا غفوری در این دیدار گفت: وریا بازیکن باکیفیتی است. غفوری واقعاً عملکرد خوبی در بازی دیشب داشت. البته از کاپیتان استقلال جز این هم انتظار نمی‌رود؛ اما در بعضی بازی‌ها غفوری خیلی افت می‌کند که این اصلا قابل درک نیست. البته فکر می‌کنم حضور سرمربی تیم ملی هم در عملکرد وی بی‌تاثیر نبود.

پیشکسوت باشگاه استقلال درر مورد عملکرد حسین زاده بازیکن استقلال گفت: حسین زاده بازیکن جوانی است و باید به او فرصت بیشتری داده شود. مهدی قایدی با آن عملکرد خوبش، 2 سال در استقلال فرصت حضور داشت و بعد از آن شروع به درخشش کرد. به نظرم فرهاد مجیدی در زمان‌های مختلف به این بازیکن بازی بدهد( مثلا یک نیمه، یک ربع آخر بازی) تا او بیشتر ارزش جایگاهی که دارد را درک کند. به هر حال استقلال تیم کوچکی نیست رشد بازیکن در آن زمان می‌برد.

خیری افزود: نمی‌دانم چرا آرش رضاوند بعد از تعویض‌اش ناراحت شد. باید قبول کنیم او در سایپا عملکرد خیلی خوبی داشت؛ اما در استقلال کارایی لازم را ندارد. فرهاد مجیدی خیلی او را دوست دارد که در ترکیب فیکس بازی‌اش می‌دهد. اگر مربی استقلال بودم او را به هیچ وجه در ترکیب اصلی استفاده نمی‌کردم.

کدخبر: 735111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟