حمله تند مهدی طارمی به اظهارات دراگان اسکچیج + عکس

تیم ملی فوتبال ایران یک تیم فوتبال بین‌المللی است که به نمایندگی از ایران به میدان می‌رود و زیر نظر فدراسیون فوتبال ایران فعالیت می‌کند. نخستین بازی رسمی تیم ملی در ۳ شهریور ۱۳۲۰ در کابل و برابر افغانستان انجام شد که با تساوی به پایان رسید. تیم ملی ایران از سال ۱۹۷۴ در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال شرکت کرد و در دوره‌های ۱۹۷۸، ۱۹۹۸، ۲۰۰۶، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ موفق به حضور در مرحلهٔ نهایی این بازی‌ها شده‌است.

تیم ملی فوتبال ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیایی به‌شمار می‌رود و تا کنون سه بار قهرمان جام ملت‌های آسیا در سال‌های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ شده‌است. تیم ملی تا سال ۱۹۹۸ به عنوان نمایندهٔ ایران در بازی‌های آسیایی شرکت کرد و سه بار در دوره‌های ۱۹۷۴ تهران، ۱۹۹۰ پکن و ۱۹۹۸ بانکوک موفق به گرفتن مدال طلا شد.

به گزارش رکنا، "چیزی که بازیکنان ایرانی فاقدش هستند و من در آن جا پیشرفت می بینم توانایی تاکتیکی است."

این جمله بخشی از مصاحبه دراگان اسکچیچ با سایت vecerji است. این گفته سرمربی کروات تیم ملی صدای مهدی طارمی مهاجم ملی پوش ایران را در آورد. مهاجم بوشهری تیم ملی بعد از اینکه در بازی پورتو و میلان به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد با انتشار توییتی پاسخ اسکوچیچ را داد.

پیش از این هم بارها گمانه زنی هایی وجود داشت که بازیکنان شاخص تیم ملی فوتبال ایران با اسکوچیچ رابطه خوبی ندارند. حتی یکی از دلایلی که تیم ملی دیر تعویض می کند حفظ رابطه سرمربی با ستاره های قدیمی تیم ملی است.

گفتنی است اسکوچیچ بعد از خروج ویلموتس و حواشی پیرامون همین موضوع، در زمان ریاست مهدی تاج(فدراسیون قبلی) به نیمکت تیم ملی رسید. اما در دوران عزیزی خادم شرایط متفاوت شد. ریاست فعلی فدراسیون فوتبال بعد از بازگشت تیم ملی از کشور بحرین(مسابقات انتخابی مقدماتی جام جهانی) قصد برکناری سرمربی کروات را داشت؛ اما به هر حال وی ماندنی شد.

حالا بعد از توییت طارمی اختلاف سرمربی و بازیکنان ملی پوش علنی شده است. باید دید فدراسیون فوتبال در این خصوص چه تدبیری می‌اندیشد؟

index

علاوه بر این سامان قدوس بازیکن تیم برنتفورد انگلیس نیز پس از تساوی 1_1 تیم ملی ایران مقابل کره‌جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 به دلیل نیمکت‌نشینی اش در این دیدار با انتشار یک استوری به تصمیم دراگان اسکوچیچ اعتراض کرد.

این استوری کنایه‌آمیز حواشی بسیاری را برای تیم‌ملی به همراه داشت دقایقی پس از انتشار آن نیز توسط این هافبک 28 ساله حذف شد.

photo_2021-10-12_21-18-28

کدخبر: 731914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟