کنعانی نفس پرسپولیسی‌ها را حبس کرد

محمدحسین کنعانی‌زادگان زادهٔ ۳ فروردین ۱۳۷۳ در آبادان است . محمدحسین کنعانی بازیکن فوتبال اهل ایران است .محمدحسین کنعانی برای باشگاه فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.محمد حسین کنعانی‌ زادگان در تیم‌های جوانان استقلال ماهشهر و جوانان پرسپولیس بازی کرده‌است.محمدحسین کنعانی در نیم فصل ۱۳۹۰ به تیم اصلی پرسپولیس پیوست . محمدحسین کنعانی سپس برای گذراندن خدمت سربازی به عضویت باشگاه ملوان درآمد.

او پس از گذراندن خدمت سربازی، حضوری کوتاه و ناموفق در استقلال تهران داشت. بار دیگر در لیگ نوزدهم ایران به پرسپولیس پیوست و کم‌کم در طول دو فصل، پیشرفت بسیار بالایی کرد و به مدافع فیکس پرسپولیس و در پی آن تیم ملی ایران تبدیل شد.

وی همچنین سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و تیم ملی فوتبال جوانان ایران را دارد. کنعانی‌زادگان نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۱۳۹۴ انجام داد.

در ارسالی که به سمت دروازه پرسپولیس فرستاده شد، این محمدحسین کنعانی‌زادگان بود که با ضربه سر خطرناک خود تیمش را در خطر دریافت گل بخودی قرار داد.

ضربه سر کنعانی‌زادگان در شرایطی با اختلاف کم راهی اوت شد که واکنش حامد لک در این صحنه کامل جالب بود. او بعد از دنبال کردن توپ با نگاهش و وقتی از کرنر شدن آن مطمئن شد روی زمین افتاد و زیر لب زمزمه‌هایی داشت که مشخص بود کاملا این صحنه باعث نگرانی او و البته دیگر پرسپولیسی‌ها شده است.

لک البته طبق عادت سعی داشت با ایجاد تاخیر، تمرکز هم‌تیمی‌های خود را افزایش دهد که فغانی خیلی زود وارد ماجرا شد و دستور به ادامه کار داد.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع :ورزش سه

کدخبر: 705302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟