کرونا اتفاق عجیبی را در مسابقات المپیک رقم زد

هزاران نفر از خدمه داوطلب برای المپیک ۲۰۲۰ به دلیل ترس از کرونا در هفته های اخیر از حضور این رقابت انصراف دادند.

به گزارش رکنا ، 80 هزار نفر برای کار کردن در مسابقات المپیک تاکنون در ژاپن داوطلب شده‌اند که طبق گزارش‌ها نزدیک به ۱۰ هزار نفر آنان از شرکت در این مراسم انصراف داده اند.

به نقل از سی‌ان‌ان، توشیرو موتو، مدیر اجرایی کمیته برنامه ریزی المپیک به رسانه‌های ژاپنی گفته که انصراف این کارکنان تاثیری روی مسابقات نخواهد گذاشت و به دلیل اینکه تماشاگری خارجی در این رقابت دیگر حاضر نخواهد بود، ژاپن می‌تواند با همان مقدار خدمه نیز المپیک را آغاز کند.

اختلال در اجرای مسابقات المپیک

توشیرو موتو عنوان کرد البته اگر تعداد انصراف دهندگان از رقابت های المپیک بیشتر شود می‌تواند در روند برنامه ریزی و اجرای مسابقات اختلال ایجاد شود زیرا این افراد کمک فراوانی به المپیک خواهند کرد.

اکنون کشور ژاپن درگیر مبارزه با موج چهارم کرونا است که از تقریبا ۳۴ روز گذشته آغاز شده است. این کشور در حال حاضر بیش از ۷۵۲ هزار کرونایی به ثبت رسانده و ۱۳ و ۲۰۰ نفر کشته داده است.

در خصوص واکسن نیز در حال حاضر فقط پرستاران، پزشکان و دندان پزشکان از نظر قانون توانسته‌اند واکسن بزنند و مشکل مدیریت برای واکسیناسیون جمعیت ۱۲۶ میلیون نفری این کشور وجود دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟