دی بروینه کیست؟

کوین دی بروینه معروف به دی بروینه فوتبالیست است.

به گزارش رکنا ، دی بروینه اهل کشور بلژیک و هر خنت است. از مشخصات فردی او می توان به موهای و پوست کاملا زرد اشاره کرد . او 28 سال دارد و 180 سانتی متر نیز قد دارد . او شاغل در لیگ انگلیس است و در تیم منچستر سیتی بازی می کند .

دوران ورزشی دی بروینه :

دوران ورزشی دیبروینه

 

همانطور که گفته شد دی بروینه در لیگ جزیره و در تیم منچستر سیتی بازی می کند . او فوتبال خود را در بلژیک و در تیم خنت بلژیک شروع کرد . او در این تیم بلژیکی درخشید و در سال 2012 به تیم چلسی پیوست . اما او نتوانست عملکرد درخشان خود را در بلژیک تکرار کند . او توسط مورینیو از باشگاه بیرون رفت و در سال 2014 به تیم وولفسبورگ پیوست . اما عملکرد درخشان او در تیم آلمانی توجه همگان را بر خود جذب کرد . او در سال 15-2014 با 16 گل و 27 پاس گل مرد فوتبال آلمان شد .

مالک متمول باشگاه سیتی از این فرصت استفاده کرد و او را درسال 2015 دوباره به انگلیس آورد . مبلغ این انتقال 70 میلیون یورو بود . این بار ماجرا کمی فرق کرد . او در سیتی عملکرد فوق العاده ای داشت و این بار در تیم منچستر درخشید . عملکرد فوق العاده او در این تیم همه نظریات را در مورد او رد کرد . دیگر کسی عملکرد او در چلسی را به یاد نداشت .

دی بروینه در دوران کودکی :

دیبروینه در دوران کودکی

کوین در سن 14 سالگی به دلیل نداشتن زیرساخت های مناسب در شهر خود ، مجبور به ترک خانه شد . او به آکادمی خنک رفت و شروع به نشان دادن توانایی های خود در این تیم کرد . او خودش گفته است که دوری از شهر و خانوده برای او بسیار سخت بوده است ؛ ولی عشق و هدفی که در فوتبال داشت این سختی ها را از یاد میبرد . خانواده ی او از لحاظ مالی مشکلی نداشتند . ولی دی بروینه با پول خود و به صورت مستقل مخارج خود را تامین می کرد . او فقط اخر هفته از خانواده خود دیدن می کرد و تمام روح و قلب خود را در فوتبال گنجانده بود .

دیبروینه در خنک بلژیک :

دیبروینه در خنک بلژیک

کوین پس از سال ها تلاش و دوری از خانواده به نتیجه زحماتش رسید و بالاخره در سال 2008 به تیم اصلی خنک بلژیک پیوست . او اولین بازی رسمی خود را در ماه مه 2009 انجام داد . بهترین سال او در این تیم فصل 11-2010 بود . او توانست با این تیم قهرمان بلژیک شود . او در 32 بازی برای این تیم 5 گل زد و 16 پاس گل نیز به هم بازیان خود داد .

کوین در چلسی :

کوین در چلسی

با درخشش او در تیم بلژیکی ، چلسی تصمیم گرفت این ستاره بلژیکی را به لندن بیاورد . او در فوریه سال 2012 به تیم چلسی پیوست . اما گویا این ستاره سلیقه مورینیوی پرتغالی نبود . او نتوانست اعتماد سرمربی پرتغالی را جذب کند و در تیم چلسی با مشکل روبه رو شد . مصدومیت یکی دیگر از دلایل ناموفق بودن وی در تیم انگلیسی بود .

دی بروینه در ولفسبورگ :

دیبروینه در ولفسبورگ

او پس از ناکامی در چلسی به تیم ولفسبورگ آلمان پیوست . او در این تیم بسیار درخشید . عملکرد عالی او در لیگ قهرمنان اروپا و گل او به بایرن مونیخ توجهات را به سوی او جلب کرد . او در سال 15-2014 بوندس لیگا موفق به ثبت 16 گل و 27 پاس گل شد .

کوین در منچستر سیتی :

کوین در منچستر سیتی

در اوایل سال 2015 گزارش شد که باشگاه انگلیسی منچسترسیتی از نزدیک کوین را دنبال می کند . او بالاخره آگوست سال 2015 به سیتی پیوست . او با مبلغ 70 میلیون یورو به عنوان دومین بازیکن گران قیمت تاریخ لیگ جزیره به تیم منچستر سیتی آمد . با درخشش وی در سال 2016 این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت . این برای اولین بار بود که این تیم به این مرحله راه یافته بود .

زندگی شخصی دی بروینه :

زندگی شخصی دیبروینه

کوین دی بروین از سال 2014 ازدواج کرد . او در سال 2016 صاحب فرزندی شد . کوین در زمان کودکی به طور گسترده ای سفر کرد و عشق او به یادگیری زبان های جدید باعث شد که وی به زبان های فرانسه ، هلندی ، انگلیسی و آلمانی مسلط باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟