حمله تند فرهاد مجیدی به وزیر ارتباطات !

به گزارش رکنا، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز نشست فرهاد مجیدی در پایان دربی 95 اظهار داشت: باشگاه استقلال قبل از دربی بیانیه داد و خواستار قضاوت عادلانه بود، اما باز هم حق باشگاه و هواداران تضییع شد. نزدیک به هفت کارشناس نظر به پنالتی روی مهدی قایدی داشتند. ظاهراً آذری جهرمی هم استوری گذاشته و کنایه به ستاره‌های استقلال هم زده است که باشگاه استقلال پیگیر آن خواهد بود.

فرهاد مجیدی هم در نشست خبری‌اش گفت: در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بودیم. موقعیت‌های ما خیلی از بهتر پرسپولیس بود. آنها از تک موقعیت‌شان استفاده کرده و برنده شدند. دربی همین است و هر کسی از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده می‌شود. مسئولیت باخت را برعهده می‌گیرم. اگر داور پنالتی می‌گرفت، روند بازی عوض می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به استوری آذری جهرمی درباره ستاره‌های قهرمانی استقلال در آسیا گفت: همین وزیران هستند که وضعیت مملکت ما به این شکل است. متأسفانه شعور ندارند و نمی‌دانند قشر زیادی از مردم طرفدار استقلال هستند و با یک برد یا شکست یک هفته خوشحال و ناراحت می‌شوند. امیدوارم سطح و شعور وزیر مملکت در سطح وزیر باشد.

مجیدی بار دیگر با اشاره به شکست تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: اگر پنالتی به سود استقلال گرفته می‌شد، جریان بازی را عوض می‌کرد. به غیر از مسئله پنالتی، بهتر از پرسپولیس بودیم و مستحق شکست نبودیم.

وی درباره اینکه استقلال باز هم موقعیت‌های زیادی از دست داد و حریف به راحتی پیروز شد، گفت: واقعیت همین است، باید بگردم و مشکل تیم را پیدا کنم. متأسفانه پس از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تمرکز نداریم. موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم، اما استفاده نمی‌کنیم. پرسپولیس از تک موقعیتش استفاده کرد و به پیروزی دست یافت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا سیاوش یزدانی از ابتدای بازی عصبی بازی می‌کرد، گفت: من عصبانیتی از او ندیدم!

مجیدی در مورد علت بازی نکردن بابک مرادی در ترکیب استقلال یادآور شد: مرادی روز قبل از بازی با ذوب‌آهن از ناحیه عضله دوقلو پا دچار کشیدگی شد و نتوانستیم از او استفاده کنیم. این بازیکن دو سه روز با ما تمرین کرد، اما آمادگی صد درصد را نداشت.

وی درباره اینکه استقلال با شکست در دربی از کورس قهرمانی لیگ برتر جا ماند و چه برنامه‌ای برای ادامه فصل دارد، گفت: تمام تمرکز و نیروی‌مان را برای جام حذفی می‌گذاریم. چهارشنبه بازی مهمی با ذوب‌آهن داریم. شکست برابر پرسپولیس به شخصه برای من است، چرا که در دوران فوتبالم زیاد تجربه نکرده بودم. در جام حذفی با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال بار دیگر با این سؤال روبه‌رو شد که چرا برخی از بازیکنانش عصبی بازی می‌کردند، گفت: شرایط بازی به سود ما بود، اما برخلاف آن گل خوردیم و تمرکزمان را از دست دادیم. شاید به این خاطر بازیکنان عصبانی بودند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟