عکس‌ یادگاری با چاشنی کرونا در مسابقات فیتنس/فدراسیون چقدر به تعهدات بهداشتی خود عمل کرد؟ + فیلم
حجم ویدیو: 3.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

به گزارش رکنافیت، مسابقات فیتنس بالاخره پس از کش و قوس های فراوان برای اولین بار در کشور طی دو روز برگزار شد و علی رغم اینکه نه ورزشکاران و نه داوران تجربه چنین مسابقه ای را نداشتند؛ اما برگزاری مسابقات فیتنس برای اولین بار به خودی خود اقدام مثبتی محسوب می شود.

با این حال؛ اتفاقات عجیب در این مسابقه کم نبود، از آوردن صندلی روی استیج گرفته تا اجرای حرکات موزون و لگدمال کردن دستورالعمل های بهداشتی!

ماجرا از جایی شروع شد که تعداد زیادی از حاضرین جهت گرفتن عکس یادگاری روی استیج مسابقات رفتند و در حالی که به هیچ وجه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده بودند، به منظور اینکه چهره هایشان در عکس یادگاری مشخص باشد، ماسک های خود را برداشتند!

در شرایطی که بر اساس آمار رسمی روزانه بیش از 20 هزار نفر در کشور به کرونا مبتلا می شوند و تعداد زیادی از هموطنان با مرگ دست و پنجه نرم می کنند؛ سئوال اینجاست که گرفتن عکس یادگاری در چنین وضعیتی چقدر ضرورت دارد؟

تمامی این ها در حالی است که فدراسیون جهت برگزاری این مسابقات متعهد به حفظ پروتکل های بهداشتی شده بود؛ اما آیا فدراسیون به تعهد خود آن گونه که باید و شاید عمل کرد؟

فراموش نکنیم که ورزشکاران از اقشاری هستند که با شیوع کرونا بیشترین آسیب را در کشور متحمل شدند و بروز چنین رفتارها و اقداماتی از سوی فدراسیون که خود متولی رشته بدنسازی و پرورش اندام است به هیچ وجه نمی تواند توجیهی داشته باشد.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 676230 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فرشاد بذرافشان فرشاد
آیا این خبر مفید بود؟