پیام تلخ نیکبخت واحدی به علی انصاریان / مادرت تنهاست

علی نیکبخت واحدی با تسلیت درگذشت مرحوم مهرداد میناوند اظهار داشت: متاسفانه هنوز در شوک هستم و باورم نمی‌شود مهرداد دیگر بین ما نیست. به خانواده‌اش و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم. مهرداد آدم شوخ طبعی بود و در هر جمعی که قرار می‌گرفت همه را به خنده می‌انداخت و واقعاً جای خالی او از این به بعد در جمع‌های فوتبالی احساس می‌شود.

به گزارش رکنا، وی افزود: من 4 سال با مهرداد در تیم ملی همبازی بودم و زوج خوبی کنار هم تشکیل داده بودیم. او یکی از بهترین چپ پاهای چند دهه اخیر فوتبال ما بود. خاطره‌ای که از دوران تیم ملی در مورد او دارم همان ماجرای بازی با ایرلند است که چند بار آن را تعریف کرده‌ام. متاسفانه مهرداد میناوند دیگر در بین ما نیست و امیدوارم روحش شاد باشد. سوای بحث رنگ ها همه فوتبالی‌ها مهرداد را دوست داشتند و همه ما از این اتفاق تلخ ناراحتیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد اوضاع جسمی علی انصاریان هم گفت: بله متاسفانه علی هم شنیدم حال مساعدی ندارد و برایش از ته دل آرزوی سلامتی می‌کنم. خدا به مادرش رحم کند. مطمئنم علی بیدی نیست که به این بادها بلرزد و وقتی بازی می‌کرد به او لقب بخیه داده بودند و آدم ضعیفی نیست. مهرداد عزیز به خاطر کورتون‌هایی که مصرف می‌کرد بدنش خیلی ضعیف شده بود ولی در مورد علی امیدوارم به زودی خبر خوبی بشنویم. از علی انصاریان می‌خواهم هرچه زودتر به خاطر مردم و مادرش بلند شود و یک خبر خوب به ما بدهد چرا که واقعاً تحمل شنیدن خبر بد را نداریم و نیاز داریم یک خبر خوب بشنویم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنی

کدخبر: 655693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟