سلیمانی: مرادی می‌تواند دربی بازی کند

به گزارش رکنا، مصطفی سلیمانی، وکیل بازیکن استقلال درباره باطل شدن حکم محرومیت بابک مرادی عنوان کرد: کمیته تعیین وضعیت بابک مرادی را به 800 میلیون جریمه و 4 ماه محرومیت محکوم کرده بود. ما اعتراض کردیم و معتقد بودیم که مرادی آن 60 درصد را دریافت نکرده بوده و قانونی فسخ کرده است. در کمیته استیناف این موضوع بررسی شد و سخن ما را پذیرفتند. حکم بدوی لغو و ادعای باشگاه ماشین سازی باطل شد.

وی افزود: بابک مرادی از امروز مشکلی برای بازی ندارد و می تواند در دربی هم برای استقلال به میدان برود.

سلیمانی در خصوص بیانیه ای که از سوی باشگاه نفت مسجدسلیمان علیه او صادر شده بود، گفت: آن کانالی که این بیانیه را صادر کرده بود، فیک بود. من کماکان در تیم نفت به عنوان معاون ورزشی باشگاه حاضر هستم.

وکیل علیرضا بیرانوند درباره وضعیت این بازیکن درتیم آنتورپ بلژیک نیز عنوان کرد: دروازه بان اول تیم از ابتدا هم بیرانوند بود. متاسفانه برخی افراد که هموطن هم هستند، دنبال این بودند که بیرانوند بازی نکند و صحبت هایی را برای سرمربی آنتورپ فرستادند که به ضرر او شد. تا حدودی هم به هدفشان رسیدند، اما بیرانوند همیشه موفق بوده و این بار هم با کمک خدا کارش در حال درست شدن است.

وی درباره مطالبات بیرانوند از پرسپولیس گفت: باید دادخواست بدهیم و طلب او را مطالبه کنیم. متاسفانه باشگاه پرسپولیس هیچ اقدامی برای پرداخت نکرده است؛ علی رغم اینکه او خیلی زحمت کشید. بیرانوند چند برابر این پول را به پرسپولیس سود رساند، اما احترامی به او گذاشته نشد. در حال اقدام برای شکایت هستیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649163 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟