شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان زیاد است

مهدی تارتار نگران این بود که نمی‌تواند تفکراتش را در این تیم پیاده کند ولی مسئولان پیکان با استعفایش مخالفت کردند تا این مربی در پیکان بماند. حالا پیکان رفته رفته تبدیل به تیمی شده که تارتار انتظارش را داشت و آنها در دو بازی اخیر 4 امتیاز از استقلال و گل‌گهر گرفتند.

مهدی تارتار در خصوص نتایج خوب پیکان مسائل مختلف دیگر به سوالات ما پاسخ داده است.

بسیاری تصور نمی‌کردند گل‌گهر را در زمین خودش شکست بدهید. در مورد این بازی صحبت می‌کنید؟

خوشحالم که لطف خدا شامل حال ما شد و یک بازی مهم را بردیم. ما بازی سختی داشتیم و ارتفاعی که سیرجان از سطح دریا دارد کارمان را سخت‌تر کرد و بچه‌های ما بعد از بازی واقعا خسته شده بودند. شکست دادن گل‌گهر با آن ساختار حرفه‌ای و کادر فنی با تجربه‌ای که در اختیار دارد کار هر تیمی نبود، بچه‌های ما کاملا هوشمندانه بازی کردند و تمام نکته‌هایی که گفتیم را انجام دادند. البته گل‌گهر یکی دو موقعیت مهم داشت که تبدیل به گل نشد و تیم ما هم در برخی صحنه‌ها خوش‌شانس بود.

به‌نظر می‌رسد تیم شما حساب ویژه‌ای روی اوت‌های نادر احمدی باز کرده است؟

مهدی تارتار: هر مربی با توجه به داشته‌هایش، تاکتیک و برنامه‌هایش را مشخص می‌کند. من خیلی دیر به تیم اضافه شدم و خیلی هم نگران بودم چون نمی‌توانستیم تفکراتم را به دلیل زمان کم در تیم جا بیندازم. حتی استعفا هم دادم که باشگاه قبول نکرد، ما هم ماندیم تا با جان و دل کار کنیم. البته این را هم بگویم که ما بچه‌های بااستعداد و باهوشی داریم که تا الان خوب کار کرده‌اند.

این درست است که گفته بودید پیکان تیم ضعیفی است؟

من اصلا چنین حرفی نزدم و هیچ‌وقت نگفتم پیکان تیم ضعیفی است. بحث من این بود که نمی‌توانم در زمان کم تفکراتم را در تیم پیاده کنم. ما هر جا که بودیم در بحث مالکیت توپ شرایط خوبی داشتیم و نگران بودم که به دلیل زمان کم از لحاظ تاکتیکی با مشکل موجه شویم. الان اما شرایط خوب است و بازیکنان خوشبختانه عملکرد خوبی داشته اند.

فکر می‌کنی امسال پیکان چه جایگاهی را به دست بیاورد؟

در فوتبال هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست. من فقط به باشگاه یک قول دادم، اینکه نهایت تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام دهم.

پرسپولیس تا چند روز دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان به میدان بروید. با توجه به غیبت چند بازیکن تاثیرگذار این تیم، شما فکر می‌کنید آنها شانسی برای قهرمانی در آسیا دارند؟

اتفاقا من معتقدم شانس این تیم برای قهرمانی در آسیا خیلی زیاد است. بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس توانایی خودشان را در مراحل قبلی نشان دادند و آرزوی قلبی من این است که آنها روز 29 آذر قهرمانی در آسیا را جشن بگیرند. بحث پرسپولیس بحث ملی است و امیدوارم همه از این تیم حمایت کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 638233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟