هافبک تراکتور در حال بررسی پیشنهاد باشگاه اتریشی و 2 باشگاه دیگر

به گزارش رکنا ، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال تراکتور با پایان قراردادش راهی یکی از تیم‌های اروپایی می‌شود.

خماند مدیربرنامه رضا اسدی در مورد آینده این بازیکن گفت: اسدی بازیکن بزرگی‌است و پیشنهاداتی از ماه ها قبل مطرح شده بود.او با هیچ باشگاهی در ایران مذاکره نداشته است و به دلیل رقم هایی که مطرح می شود صلاح بر این است که او راه پیشرفت را طی کند و وارد بازار نقل و‌انتقالات ایران نشود گرچه اگر او می خواست وارد نقل و‌ انتقالات ایران شود گران ترین بازیکن فصل آینده ایران بود اما حتی با یک باشگاه هم مذاکره نکرد. وی در حال حاضر با سه باشگاه در اروپا در حال مذاکره است و‌ در تلاش برای انتقال به اروپا هستیم.

او در مورد پیشنهاد باشگاه اتریشی گفت: بله این پیشنهاد هست اما نهایی نشده و به غیر از آن دو تیم دیگر در اروپا نیز خواهان اسدی هستند. اما مشکل او پیشنهادات اروپایی نیست بلکه ویزا اروپاست که بدلیل بیماری کرونا دریافت ویزا سخت شده و اگر این مساله حل شود این بازیکن برای مذاکره نهایی و عقد قرارداد به اروپا خواهد رفت.

وی در مورد اینکه او ‌فصل آینده در لیگ ایران بازی نمی کند گفت: هیچ چیز در فوتبال تا نهایی نشدن قرارداد قطعی نیست اما احتمال حضور اسدی در لیگ ‌ایران بسیار کم است و حتی پیشنهاد قطر را هم نپذیرفت. دغدغه او برای فصل آینده مسائل مالی نیست و تلاش این است او فوتبال اروپا را تجربه کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 602272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟