برنامه جایگزین لیگ سری آ در صورت توقف دوباره رقابت‌ها

به گزارش گروه ورزشی رکنا، شیوع ویروس کرونا که به مبتلا شدن نزدیک به 250 هزار نفر و مرگ بیش از 34 هزار نفر در ایتالیا منجر شد، رقابت های سری آ را مانند سایر لیگ های معتبر اروپایی از سه ماه قبل متوقف کرد.
با کنترل شدن روند شیوع این بیماری در ایتالیا، رقابت های سری آ قرار است به زودی از سر گرفته شود اما اکنون یک برنامه جایگزین هم در صورت متوقف شدن دوباره بازی ها، در نظر گرفته شد.سری آدر صورتی که بازی ها پیش از 10 جولای متوقف شود، از بازی های پلی آف برای تعیین سرنوشت لیگ استفاده خواهد شد اما در صورتی که بعد از این تاریخ رقابت ها متوقف شود، از الگوریتم خاصی برای تعیین سرنوشت تیم های قهرمان و سقوط کننده استفاده خواهد شد. در سری B هم همین شرایط اعمال خواهد شد اما رقابت های سری سی با توجه به صعود تیم های ویچنزا، رجینا و مونزا، پایان یافته اعلام شد.
گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، بعد از جلسه امروز به خبرنگاران گفت:" فوتبال امروز برنده بود؛ ازلحاظ ثبات. ایتالیا یکی از 5 لیگ برتر اروپاست. ما ما تصمیم گرفتیم که رقابت ها را به پایان برسانیم و این مسیر را ادامه می دهیم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 575104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟