تبریزی مشتاق ادامه لیگ است

به گزارش گروه ورزشی رکنا ، در روزهایی که حرف و حدیث های زیادی در مورد برگزاری یا لغو بازی های لیگ برتر به وجود آمده است اینطور به نظر می رسد شاید بازیکنان استقلال مثل بسیاری از بازیکنان تیم های لیگ برتری چندان تمایلی برای ادامه بازی ها ندارند چون بعد از سه ماه تعطیلی رسیدن به مرز آمادگی در طول سه هفته امری بسیار دشوار است.

اما در این ماجرا برای مرتضی تبریزی متفاوت است چون او اگر می خواهد در استقلال بماند و همچنان به فعالیت خود در این باشگاه ادامه بدهد نیاز دارد تا بازی ها ادامه پیدا کند بلکه بتواند شرایط خود را در این تیم تغییر بدهد.

تبریزی در طول یک سال و نیمی که در استقلال بازی می کرده نتوانست توانایی خود را نشان بدهد اما نباید فراموش کرد او در طول سال ها حضور در ذوب آهن یکی از ستاره های تاثیرگذار لیگ برتر به شمار می آمد و چند بار با این تیم در کورس رقابت برای آقای گلی حضور داشت.

در این بین به نظر می رسد برای هیچ بازیکنی به اندازه مرتضی تبریزی ادامه لیگ مهم نخواهد بود چرا که او در ادامه بازی ها فقط 10 هفته فرصت خواهد داشت تا بتواند از مهاجمان سرشناس تیمش مثل دیاباته، مهدی قائدی و ارسلان مطهری عبور کند و با حضور در ترکیب ثابت بتواند شرایط خود را تغییر بدهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 567837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟